kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۳۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

افزایش تولید محصولات خودرویی در شرکت سپیددشت فولاد مبارکه اصفهان

کارکنان شرکت ورق خودرو سپیددشت وابسته به شرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق شدند در فروردین ماه سال جاری با تولید 13 هزار و 573 تن محصول خودرویی رکورد جدیدی را در تولید این محصول به ثبت برسانند.

 اصفهان- خبرنگار کیهان:

رئیس تولید شرکت ورق خودرو در این‌باره اظهار کرد: این موفقیت در کنار افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها با تلاش کارکنان این شرکت محقق شد. وی اظهار امیدواری کرد: با اجرایی شدن طرح توسعه این مجموعه در سال جاری، شاهد موفقیت‌های روزافزون بیشتری باشیم.
همچنین رئیس واحد خطوط اسکین پاس و تمپرمیل نورد سرد فولاد مبارکه، از تحول چشمگیر کیفی محصول در خطوط نورد اسکین پاس و تمپر میل در فروردین ماه سال جاری و همچنین از بهبود کیفی سالانه محصولات سرد این شرکت در سال 95 خبر داد.
عبدالرحیم صادقی افزود: کارکنان این خطوط توانستند به کیفیت 98/87 درصد در سال 1395 برسند که این رقم در سال 94 به میزان 98/86 درصد بود.
وی ضمن تأکید بر این نکته که این موفقیت‌ها با احتساب تولید محصولات ویژه است، افزود: کارکنان این واحد همچنین توانستند در فروردین ماه سال 96، به رکورد کیفی ماهانه 99/57 درصد دست یابند.
رئیس واحد خطوط اسکین پاس و تمپرمیل نورد سرد فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این موفقیت در شرایطی به دست آمد که کارکنان این واحد توانستند مقدار 105 هزار و 250 تن محصولات ویژه MB (جهت بدنه نمایان خودرو) در سال 95 را تولید کنند که تولید این میزان ورق ویژه نیز یک رکورد در تولید محصولاتی از این دست محسوب می‌شود.