kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۰۲۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
وزیر اطلاعات:

در انتخابات تا جایی که بتوانیم تخریب‌ها را مدیریت خواهیم کرد

وزیر اطلاعات گفت: در انتخابات تا جایی که بتوانیم تخریب‌ها را مدیریت خواهیم کرد و امنیت کامل را ایجاد می‌کنیم.



به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید محمود علوی در همایش «انتخابات 96، مشارکت همگانی، وحدت و همدلی، امنیت پایدار» خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی ما از نعمت امنیت بی‌بدیلی برخوردار است در حالی که کشورهای منطقه بی‌ثبات و ناامن هستند؛ امنیت حاکم بر جمهوری اسلامی حق مردم است و البته این وظیفه نظام است تا امنیت را برای مردم فراهم سازد.
وی تصریح کرد: بهترین و معجزه‌آساترین کار اطلاعاتی در اسلام کار اطلاعاتی اخلاق‌محور است چراکه راه پیشرفت در مسیر اخلاقی است؛ با خوداجتهادی نمی‌توانیم امنیت نخبگان و فعالان سیاسی جامعه را از بین ببریم.
وزیر اطلاعات گفت: اگر مردم در فضایی آرام بتوانند نفس بکشند برای ما ارزشمند است و مردم نیز در این صورت با ما همراه خواهند شد. تیمی که می‌خواست در فارس جنایت کند و در راهپیمایی 22 بهمن فاجعه بیافریند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.حجت‌الاسلام علوی خاطرنشان کرد: یکی از کالاهایی که از جمهوری اسلامی صادر می‌شود، کالای امنیت است، امروز سربازان فنی وزارت اطلاعات در سوریه قوی‌ترین دستگاه‌ها را نصب کرده و با ارائه اطلاعات لازم قرارگاه‌های تروریست‌ها به صورت دقیق رصد می‌شوند.
وی بیان داشت: یکی از مؤثرترین مؤلفه‌های امنیت حضور مردم در صحنه است چراکه حضور مردم بازدارنده است. هرچه رقابت‌های انتخاباتی سالم‌تر باشد، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.
وزیر اطلاعات گفت: در انتخابات تا جایی که بتوانیم تخریب‌ها را مدیریت خواهیم کرد و امنیت کامل را ایجاد می‌کنیم؛ امسال دو انتخابات مهم در پیش داریم که اگر حواسمان نباشد، زلزله و سونامی در جامعه ایجاد خواهد شد.
حجت‌الاسلام علوی افزود: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که زلزله‌ای در انتخابات به وجود نیاید که با جلوگیری از تخریب‌ها و در چارچوب بودن مسیر می‌توان انتخابات خوبی برگزار کرد.