kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* به رئیس‌جمهور عرض می‌کنم چرا عذاب الهی سراغ دولتمردان نیامد و به سراغ مردم مظلوم خوزستان رفت که علی‌رغم عبور لوله‌های گاز و نفت در اکثر شهرهای استان، هنوز برخی از داشتن نعمت گاز یا نفت محرومند؟!
6960---0936 و 4648---0913
* در موضوع ساختمان پلاسکو رسانه‌های حامی دولت اتهامات فراوانی به افراد مختلف زدند که بعداً خلاف تمام آنها اثبات شد اما در مورد حوادث اخیر استان خوزستان که کوتاهی سازمان محیط‌زیست و دیگر سازمان‌های دولتی مشهود است و رئیس‌جمهور هم به جای رفع موانع و تعامل بیشتر بین دستگاه‌ها اقدام مفیدی داشته باشند آن را عذاب الهی و ناشی از گناهان مردم دانست، درحالی که در استان خوزستان هزاران شهروند ایرانی درگیر گرد و غبار و بی‌آبی و نبود برق بودند در تیترهای این نشریه‌ها هیچ اثری از همدردی با مردم و رسیدگی به بحران نبود. در چنین مواقعی است که مردم ادعای دوستی افراد را محک می‌زنند.
9070---0513
* عذاب الهی وجود مدیران ناکارآمد و حرامخوار نجومی‌بگیر است که همچنان بر اریکه قدرت تکیه کرده و به عنوان ذخائر نظام معرفی می‌گردند! عذاب الهی اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان است که به عنوان معوقات رنگ عوض می‌کند! عذاب الهی دروغ‌ها و گفتار ناصوابی است که در نشست برجام صورت گرفت و به منافع ملی چوب حراج زد و وعده‌های پوچ تحویل گرفت! عذاب الهی وعده‌های فریبنده انتخاباتی و اعلام رونق اقتصادی در صد روز بود که همچنان باقی است! عذاب الهی فسادهای کلان مالی، بیکار کردن جوانان و ... است.
طالعی
* جای شهدایی مانند شهید باکری خالی است که امروز با نگاه انقلابی در مشکل به وجود آمده برای هم‌وطنان خوزستانی میز و صندلی مدیریت را رها کند و آستین بالا زده، خود وارد معرکه بشود و موانع را برطرف سازد.
8313---0919
* با روند کنونی بیم آن می‌رود که وضعیت مدیران دوتابعیتی نیز به سرنوشت حقوق‌بگیران ختم شود. وزارت اطلاعات که خود باید ملجأ و منبع خبر فوق باشد ادعا می‌کند که لیستی از این افراد ندارد! در حالی که دستگاه قضا ارسال لیست بیش از 10 نفر به وزارت اطلاعات را اعلام می‌کند در این بین مردم متحیر می‌مانند که عاقبت قضیه چه می‌شود!
محمودی
* آقای زنگنه صنعت نفت قطر توسط توتال و شل و... احداث شده است و دور از انتظار نیست که اطلاعات محرمانه در اختیار قطر قرار گرفته باشد. ترس از افشای موارد محرمانه موجب بستن چشم‌ها و امضای قراردادهای پرزیان شده است.
9452---0912
* آقای ظریف! گستاخی مقامات ترک بر علیه کشورمان برای چندمین بار تکرار شد، پس کی قرار است پاسخ این هرزه‌زبانی و گزافه‌گویی آنان را بدهید؟ مردم ایران انتظار دارند وزارت امور خارجه در برخورد با جسارت برخی کشورها بر علیه مردم ایران این‌گونه انفعالی برخورد نکند و خیلی واضح و صریح پاسخ دهد.
5608---0912
* بعد از آنکه حضرت آقا در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، یادی از مالکوم ایکس رهبر شهید سیاهپوستان مسلمان آمریکا کردند، رسانه ملی فقط چند ثانیه به معرفی او پرداخت! رسانه ملی باید به طور مستمر چهره کثیف و آدم‌کش ایالات متحده آمریکا و غرب را در معرض دید مردم قرار دهد. چون عده‌ای در داخل دائماً به بزک چهره منفور آمریکا مشغولند.
3561---0253
* ما به نمایندگانی رأی داده‌ایم و آنان را به مجلس فرستاده‌ایم ولی متأسفانه به جای خدمت به ملت به دلایل نامعلومی خدمه دولت شده‌اند. چه باید بکنیم؟
5571---0919
* در فازهای 5 و 6 تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران حقوق مهر ماه به بعد کارکنان را پرداخت نکرده‌اند.
5451---0921
* یک دستگاه خودرو پژو پارس از ایران‌خودرو خریداری کردم که دارای نقایص متعددی بود. پیگیری‌های بنده برای دریافت یک اتومبیل سالم به نتیجه‌ای نرسید. ایران‌خودرو از انجام تعهداتش سرباز می‌زند! پس احترام به حقوق مشتری چه می‌شود؟
سپاهی
* به چه دلیل 5 ماه است حق‌الزحمه معلمان حق‌التدریسی آموزش و پرورش پرداخت نشده است؟!
2714---021
* حفظ سلامت شهروندان ساکن شرق تهران ایجاب می‌کند مامورین اداره بهداشت این منطقه نسبت به بازدید از کارگاه‌های خیابان‌های اتحاد و احسان  اهتمام ویژه داشته باشند.
2315---0919
* ارائه تسهیلات ویژه بیمه برای مالکان حدود 10 میلیون موتورسیکلت در کشور اقدام قابل تقدیری است. اما این موضوع مهم، نباید سبب منتفی شدن طرح تبدیل موتورهای بنزینی به برقی شود. در هر شرایطی برای کاهش تدریجی آلودگی هوا، اجرای سریع این طرح از اهم ضروریات است.
6263---0938
* رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش لطف کنند سری به منطقه 11 یعنی مرکز پایتخت جمهوری اسلامی و دبستان [...] بزنند که تا سال قبل دولتی بود و امسال هیئت امنائی شد و هر دانش‌آموز هم باید سیصد هزار تومان پرداخت کند. در روزهای بارانی سقف کلاس به قدری چکه کرد که غیرقابل تحمل بود و آجرهای آن در حال فرو ریختن است. کودکان امنیت ندارند. گویا نجومی‌بگیران نمی‌گذارند پولی به مدارس برسد! این است تدبیر و امیدی که قولش را داده بودند!
0925---0912
* قیمت انشعاب برق خانگی در دولت نهم 199 هزار تومان بود. در این دولت یعنی دولت یازدهم قیمت آن را به یک میلیون و 280 هزار تومان افزایش داده‌اند. جالب اینکه با وجود این گرانی‌ها می‌گویند تورم را تک‌رقمی کرده‌اند.
2881---0919