kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۷۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

باهنر: ریزش آرای روحانی قطعی و تک دوره‌ای بودن ریاست جمهوری وی محتمل است

رئیس‌جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ریزش رای مسئولان اجرایی طبیعی است و ریزش رای آقای روحانی هم قطعی است و هیچ‌کس در آن تردید ندارد.



«محمدرضا باهنر» رئیس‌جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری قابل پیش‌بینی نیست گفت: همواره در تمام انتخابات ریاست جمهوری که در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است اتفاق تازه‌ای رخ داده است از این رو محتمل است که حسن روحانی اولین رئیس‌جمهور تک دوره‌ای ایران باشد.
وی افزود: از سوی دیگر ریزش رای مسئولان اجرایی طبیعی است و ریزش رای آقای روحانی هم قطعی است و هیچ کس در آن تردید ندارد اما سؤال اینجاست که آیا رویش‌های رای آقای روحانی می‌تواند ریزش‌های رای وی را پوشش دهد یا نه.
رئیس‌جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با مهر همچنین درباره طرح مسئله آشتی ملی از سوی برخی محافل سیاسی نیز گفت‌: کسانی که با قلم، پول و زبان از فتنه و سران آن حمایت کردند و آتش بیار فتنه شدند حداقل شرط توبه نزد خداوند برای آنها این است که در قدم اول به دل پشیمان شوند و بعد به زبان جاری کنند.
با هنر تاکید کرد‌: کسانی که در سال ۸۸ مرتکب جرم شدند برای بازگشت به آغوش ملت باید بپذیرند که مجرم بودند و به مردم و نظام هزینه تحمیل کردند اینها باید به جرم خود اقرار کنند.