کد خبر: ۷۳۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

افزودن کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی طرح تازه پارلمان رژیم صهیونیستی

رئیس شورای شهرک‌نشینان کرانه باختری از طرح کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی برای افزودن کرانه باختری به اراضی تحت اشغال اسرائيل خبر داد.


به گزارش خبرگزاری قدس به نقل از روزنامه معاریو، «شیلا الدار» اظهار داشت، کنست به زودی طرحی را در زمینه افزودن کرانه باختری به اراضی اسرائیل ارائه خواهد داد. در این طرح قرار است در ابتدا منطقه (C) کرانه باختری که 60 درصد از کل آن را تشکیل می‌دهد به اراضی تحت اشغال اسرائیل اضافه شود و پس از آن بقیه شهرک‌هایی که قدس را دربر گرفته‌اند به اراضی اشغالی اضافه خواهند شد. «نفتالی نبت» وزیر آموزش کابینه نتانیاهو در این باره گفت، در منطقه C کرانه باختری 400 هزار یهودی و 70 هزار عرب زندگی می‌کنند که به اعراب ساکن در این منطقه پیشنهاد دریافت شهروندی اسرائیل یا حق اقامت را پیشنهاد خواهیم داد.