kayhan.ir

کد خبر: ۷۳۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
نایب رئیس اتحادیه سنگک تهران:

نان تا پایان امسال گران نمی‌شود

نایب رئیس اتحادیه سنگک تهران گفت: شاید قیمت نان افزایش یابد اما از ما آنالیز قیمت خواسته نشده و قیمت نان تا پایان امسال ثابت است.


اصغر پابرجا در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که شنیده شده است برخی از نانوایان آزادپز سطح شهر تهران اقدام به افزایش قیمت خودسرانه نان کرده‌اند، اظهار کرد: افزایش قیمت نان آزادپزان صحت نداشته و قصدی هم برای این افزایش وجود ندارد هرچند باید اذعان کنیم که قیمت نان تا پایان امسال ثابت است چرا که سازمان حمایت و کارگروه ملی آرد و نان از ما آنالیز قیمت نخواسته‌اند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازرسان اتحادیه هم از تخلف در قیمت نان گزارشی نداشته‌اند، اظهار داشت: آنها هم گزارشی از تخلف نداشته‌اند.
نایب رئیس اتحادیه سنگک تهران در عین حال افزود: در حال حاضر قیمت نان سنگک ساده 1300 تومان یا کیلویی 300تومان است اما وقتی مشتریان از نانوایی‌ها می‌خواهند که به عنوان مثال دو طرف نان سنگک کنجدی باشد قیمت آن افزایش می‌یابد.
پابرجا با اشاره به اینکه اگر آنالیز قیمت از ما خواسته شده بود می‌توانستیم بگوییم که قیمت نان احتمالا افزایش می‌یابد، اظهار داشت: پس وقتی سازمان حمایت و کارگروه ملی آرد و نان از ما آنالیز قیمت نخواسته است باید با قاطعیت گفت که قیمت نان افزایش نخواهد یافت. در همین حال خبرگزاری مهر از افزایش خودسرانه نان در برخی مناطق شمالی شهر تهران خبر داد.
براساس این گزارش، قیمت نان سنگک در برخی مناطق تا 2500 تومان هم فروخته می‌شود. همچنین نان بربری بین 1200 تا 1500 تومان عرضه می‌شود که بهانه نانوایان برای گران‌فروشی، اضافه کردن کنجد به نان‌هاست.