kayhan.ir

کد خبر: ۷۳۷۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
هنگام فرار به پاکستان

چهارمین عامل اصلی شهادت مأموران انتظامی خاش به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین عامل اصلی شهادت مأموران انتظامی خاش که در درگیری با نیروهای پلیس زخمی شده بود هنگام فرار به پاکستان به هلاکت رسید.


به گزارش ایرنا سرتیپ دوم حسین رحیمی اظهار داشت: مأموران انتظامی خاش در درگیری هفته گذشته با اشرار مسلح موفق شدند 3 نفر از آنان را در صحنه به هلاکت رسانده و یک نفر دیگر را از ناحیه پا مصدوم کنند که به وسیله 2 نفر دیگر از اشرار به پاکستان انتقال یافت که در آن کشور به هلاکت رسید. وی ادامه داد: مأموران انتظامی خاش در حین انجام وظیفه و گشت‌زنی در شهر خاش از سوی تعدادی از اشرار مورد تیراندازی قرار گرفتند که با مقابله به مثل مأموران رو به رو شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: اشرار مسلح در این درگیری 2 نفر از نیروهای انتظامی خاش را در صحنه به شهادت رساندند و 2 نفر را زخمی کردند.
رحیمی گفت: 2 مأمور زخمی به بیمارستان انتقال یافتند که یکی از آنان به سبب شدت جراحات وارده به شهادت رسید. وی ادامه داد: همچنین 3 نفر از عواملی که با اشرار در انتقال اجساد آنان همکاری کرده بودند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند. رحیمی با اشاره به اصل این درگیری‌ها اظهار داشت: مأموران انتظامی خاش هفته گذشته یک تن مواد مخدر را در شهر خاش کشف و یک نفر از قاچاقچیان را به هلاکت رساندند که اشرار به تلافی این کشفیات با پلیس درگیر شدند.
وی افزود: 15 قبضه سلاح سبک و نیمه سنگین نیز در بررسی‌های انجام شده از محل انباشت (دپوی) آنها کشف و ضبط شد. رحیمی در ادامه همچنین به انهدام 2 باند بزرگ مواد مخدر در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: نیروهای جان بر کف انتظامی روز جمعه در شهرستان‌های نیکشهر و سرباز یک تن و 750 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: یک نفردر این درگیری‌ها به هلاکت رسیده و 2 قبضه سلاح و سه دستگاه خودرو نیز کشف شد.
رحیمی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشف مواد مخدر را در کشور دارد افزود: 15 تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان کشف شده که در همسنجی با سال گذشته 48 درصد رشد را نشان می‌دهد.
وی همچنین از دستگیری یک شرور در استان خبر داد و گفت: این فرد به 53 فقره بزه شامل قتل، گروگان‌گیری و دزدی احشام در محدوده شهرهای فنوج و دلگان درجنوب سیستان و بلوچستان اعتراف کرده است.