kayhan.ir

کد خبر: ۷۱۸۲۵
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

اخبار کوتاه از فوتبال




سکوت جلالی در مورد کم‌کاری بازیکنان و مدیریت سایپا
مجید جلالی پس از شکست 4 بر صفر سایپا مقابل صبا گفت: فکر نمی‌کنم تا به حال در لیگ برتر اینگونه باخته باشم. هفته‌ای که گذشت تلخ‌ترین هفته ورزشی‌ام است. تیمی که می‌توانست مدعی باشد این شرایط برایش به وجود آمده و همه دنبال مقصر هستند.وی ادامه داد: تاکنون تیمی به این بی‌روحیه‌ای ندیده بودم. مشکلات فوتبال ادامه دارد و از این شکست‌ هم واقعا ناراحتم. می‌دانم که کارگران سایپا واقعا زحمت می‌کشند و به دنبال نتیجه گرفتن تیم هستند. از همه آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.سرمربی سایپا در مورد علت بی‌انگیزه بودن بازیکنانش یادآور شد: نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. چند سال پیش که من در فولاد بودم 5 بر یک از همین سایپا عقب افتادیم اما من به دنبال راه‌حل بودم که بخواهم به بازی برگردیم و توانستیم 5 بر 5مساوی کنیم اما امشب هر چه نگاه کردم راه‌حلی پیدا نکردم.وی ادامه داد: سعی کردم که جابه جایی انجام بشود اما وقتی تیم با این گونه مشکلات روبه‌رو می‌شود فقط دعا می‌کردم که هرچه زودتر بازی تمام شود.
جلالی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه بازیکنانش بی‌انگیزه ظاهر شدند و این شائبه ایجاد می‌کنند سکوت کرد و مدیر رسانه‌ای سایپا اظهار داشت که فقط سوالات فنی پرسیده شود. وقتی مجید جلالی با سوالی در مورد مدیریت هم روبرو شد سکوت کرد که بار دیگر مدیر رسانه‌ای سایپا تاکید کرد که سوالات فنی پرسیده شود. همین مسائل باعث شده بود که در جر و بحثی بین خبرنگاران و مدیر رسانه‌ای سایپا به وجود آید که در این بین مجید جلالی تنها نظاره‌گر این مسائل بود.

قرارداد ایوانکوویچ به مدت دو سال تمدید شد
در جلسه سرپرست باشگاه، عضو هیئت مدیره و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، قرار برانکو ایوانکوویچ به مدت دو سال تمدید شد.علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس روز پنج شنبه هفته گذشته در جلسه‌ای با حمیدرضا گرشاسبی و برانکو ایوانکوویچ، قرارداد سرمربی سرخپوشان را به مدت دو سال تمدید کرد.

کاظمی: سیاه جامگان ۱۰۰ درصد در لیگ می‌ماند
سرمربی سیاه جامگان خراسان گفت: یک نفر در این تیم جور یک استان را می‌کشد و بازیکنانم در نیم فصل دوم شارژ مالی نشده‌اند.فرهاد کاظمی در پایان دیدار برابر فولاد خوزستان و شکست مقابل این تیم اظهار داشت: بازیکنانم در این دیدار تلاش زیادی کردند اما خب شاهد بودید که توپ‌های ما وارد دروازه نشد.سرمربی سیاه جامگان بیان کرد: در طول 90 دقیقه کاری را که لازم بود انجام دادیم اما با وجود تلاش بازیکنان به گل نرسیدیم و من این را ناشی از بدشانسی می‌دانم، مقصر شکست خودم هستم و هیچ کدام از بازیکنان کم نگذاشت.وی افزود: ما برای بقا در لیگ برتر دو رقیب اصلی یعنی فولاد و ملوان داشتیم اما با این وجود معتقدم سیاه جامگان 100 درصد در لیگ برتر باقی می‌ماند.

ویسی: تکلیف قهرمانی در هفته‌ آخر مشخص می‌شود
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در نیمه اول دیدار مقابل استقلال اهواز خوب بازی نکردیم، اما در نیمه دوم بازی هجومی ارائه کرده و متحول شدیم. عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: ما در نیمه اول بازی خوبی ارائه نکردیم، ولی در نیمه دوم هجومی و متحول شده و توانستیم این بازی سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم.وی افزود: خوشحالم که این بازی را بردیم و همچنان در جمع مدعیان باقی ماندیم. امیدوارم بتوانیم تا پایان فصل این راه را ادامه دهیم تا در نهایت مردم خوب خوزستان را خوشحال کنیم.وی خاطرنشان کرد: پنج هفته پایانی لیگ بسیار حیاتی است و به عقیده من تکلیف قهرمانی در هفته‌ آخر مشخص خواهد شد. ما باید در این هفته‌های نهایی تلاش خود را انجام دهیم و ان‌شاءالله بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم  تا به آنچه می‌خواهیم برسیم.

بختیاری‌زاده: قهرمانی در لیگ  حق فوتبال خوزستان است
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: در بازی مقابل استقلال خوزستان خیلی حرص خوردم و نزدیک بود سکته کنم.سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازیکنان ما نسبت به بازیکنان استقلال خوزستان کم‌تجربه و کم بضاعت هستند، اما فوتبالی فراتر از تیمی انجام دادند که قرار است قهرمان لیگ برتر شود.ضمن اینکه من از کمیته داوران و سازمان لیگ گلایه دارم، چون برای بازی‌های حساس ما بهترین داورها را نگذاشتند و البته داور امروز مشکلی نداشت، اما کمک‌ داور در یک صحنه گل سالم ما را مردود اعلام کرد. وی در خصوص عملکرد تیم استقلال خوزستان گفت:من به غیراز بازی مستقیم چیزی از تیم استقلال خوزستان نبودم و همانطور که گفتم تیم برتر میدان ما بودیم. به هر حال بابت این برد به ویسی تبریک می‌گویم. امیدوارم تیمش قهرمان لیگ پانزدهم شود چون قهرمانی در لیگ برتر حق فوتبال خوزستان است. متأسفانه در برخی از برنامه‌ها تلویزیونی شاهدیم که می‌گویند که فوتبال خوزستان نباید 3 تیم در لیگ برتر داشته باشد اما من معتقدم باید 5 تیم در لیگ برتر داشته باشد.