kayhan.ir

کد خبر: ۷۱۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

سوریان نماینده ایران در مسابقات گزینشی مغولستان شد

بالاخره حمید سوریان به عنوان نماینده وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران، برای کسب سهمیه المپیک در مغولستان به مصاف حریفان خواهد رفت.


با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، حمید سوریان نماینده وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات گزینشی مغولستان شد. محمد بنا در این‌باره اظهار کرد: با توجه به زیر نظر داشتن تمرینات سوریان پس از بازگشت از قزاقستان، وی از نظر آمادگی و شرایط وزنی در موقعیت بهتری نسبت به سایر نفرات مد نظر در این وزن قرار داشت. وی خاطر نشان کرد: امیدوارم سوریان و بابا جان زاده در رقابت‌های گزینشی مغولستان که به صورت جهانی برگزار می‌شود، با قرار گرفتن در بین سه نفر برتر در روز سوم اردیبهشت ماه سهمیه المپیک 2016 برزیل را کسب نمایند تا کار به مرحله آخر در ترکیه کشیده نشود. سوریان و باباجان‌زاده پیش از این در مسابقات گزینشی المپیک در قزاقستان موفق به کسب سهمیه المپیک نشدند.
مصدومیت شدید رضا یزدانی
خبر دیگر از کشتی اینکه رضا یزدانی  کاپیتان و آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در حالیکه در شهر جویبار تمرینات خود را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی پشت سر می گذاشت، از ناحیه آشیل پا دچار پارگی شد تا حضورش در مسابقات انتخابی تیم ملی که قرار است جمعه هفته آینده برگزار شود در هاله ای از ابهام قرار گیرد. موج مصدومان چهره های شاخص کشتی ایران در آستانه رقابت های بسیار مهم و حساس انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک ریو در حالی به راه افتاده که هفته گذشته نیز قاسم رضایی فرنگی کار وزن ۹۸ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای المپیک لندن که قرار بود با مهدی علیاری برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک سرشاخ شود از مصدومیت خود خبر داد .پیش از این سید احمد محمدی هم درخواست معاف شدن از مسابقات انتخابی به دلیل مصدومیت را داشت که مدیر تیمهای ملی با درخواست این کشتی گیر مخالفت کرد.