kayhan.ir

کد خبر: ۷۱۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

ثبت‌نام مددجویان بهزیستی و برخی افراد نیازمند در مسکن مهر پرند و هشتگرد امکان‌پذیر شد

قائم مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور از انتشار فراخوان ثبت‌نام مسکن مهر در شهر جدید پرند و هشتگرد برای مددجویان بهزیستی و برخی افراد نیازمند خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور، قاسم عبداله‌زاده، با اشاره به مکاتبه‌ رئیس سازمان بهزیستی کشور با مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید هشتگرد و پرند، افزود: قول مساعد داده شد که خانواده‌ها اعم از خانوادهای تحت پوشش بهزیستی و همه افراد اعم از معلولان، زنان سرپرست خانوار و فرزندان ترخیصی که مشکل مسکن دارند در طرح مسکن مهر دو شهر جدید پرند و هشتگرد ثبت‌نام کنند.
وی افزود: بهزیستی به خانواده‌های نیازمندی که تحت پوشش هستند و احیانا دارای یک فرزند معلول هستند، 8 میلیون تومان کمک بلاعوض و برای خانوارهای دارای دو عضو معلول با احتساب کمک بنیاد مستضعفان و خیرین مبلغ 30 میلیون تومان پرداخت می‌کند.
عبداله‌زاده  یادآور شد: تمامی افرادی که تحت پوشش بهزیستی و دارای پرونده هستند و تا به حال از تسهیلات و امکانات و زمین‌های دولتی استفاده نکرده‌اند می‌توانند مستقیما به شرکت‌های عمران شهرهای هشتگرد و پرند مراجعه و در طرح مسکن مهر سازمان ثبت‌نام کنند، با این وجود همه خانواده‌ها و افرادی که واجد شرایط دریافت واحدهای مسکونی مهر هستند و دارای معلولیت شدید نیز نیستند و قطعا تعدادی از آن‌ها ممکن است نابینا، ناشنوا، زن سرپرست خانوار و یا فرزند ترخیصی باشند هم می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.
معافیت مددجویان از شهریه دانشگاه
مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: مددجویان این استان می‌توانند طی هفته جاری با مراجعه به دفاتر بهزیستی در سراسر استان و دریافت معرفی‌ نامه از پرداخت شهریه دانشگاه آزاد معاف شوند.
احمد دلبری به فارس گفت: طبق هماهنگی‌های  انجام شده  مددجویان تنها یک هفته فرصت دارند که از این تسهیلات استفاده کنند.