kayhan.ir

کد خبر: ۷۱۷۸۲
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰

سقوط مرگبار در چاه 25 متری


 ریزش چاه در یک مغازه جان یک نفر را گرفت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره جزییات حادثه فروکش کردن یک باب مغازه در خیابان میرزای شیرازی به ایسنا، گفت: این حادثه صبح دیروز در خیابان میرزای شیرازی، کوچه 18، در یک دفتر کار حدود 20 متری که محل فروش مصنوعات چوبی بود رخ داد.
سید جلال ملکی افزود: در این حادثه کف مغازه به وسعت حدود پنج متر و به عمق 25 متر نشست کرده و مردی 50 ساله که در حال تخلیه بار از وانت به داخل مغازه بود به همراه مقداری از لوازم این دفتر، داخل گودال سقوط کرد.
ملکی علت فروکش کردن کف این مغازه را شسته شدن دیواره‌های چاهی عنوان کرد که در گذشته از آن به عنوان چاه حمام استفاده می‌شده است وقبل از پر کردن، روی آن را پوشانده بودند.به گفته وی، عوامل آتش نشانی مرد سقوط کرده به داخل چاه را خارج کردند اما به تایید عوامل اورژانس مشخص شد که ساعتی پیش جان خود را از دست داده است.
ریزش چاه
 جان کارگر افغانستانی را گرفت
همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش چاه و مرگ كارگر جوان در منطقه جنت آباد جنوبی، خیابان لاله شرقی خبر داد.
ملكی به ایرنا گفت: در این حادثه که ظهر پنج شنبه رخ داد، دو كارگر افغانستانی مشغول حفر چاه در حیاط ساختمانی بودند كه یكی از آنها هنگام خاكبرداری در بخش انتهایی چاه به دلیل سستی دیواره اطراف و ریزش در زیر خاك مدفون می‌شود.
وی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه و خاكبرداری، كارگر مدفون شده را از زیر خاك بیرون كشیده و به عوامل اورژانس تحویل دادند، اما پس از انجام معاینات مشخص شد كارگر 22 ساله به دلیل خفگی در انتهای چاه جان خود را از دست داده است.