kayhan.ir

کد خبر: ۷۱۴۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* سال نو و بهار طبیعت بر همه ملت فهیم ایران مبارک باد. ان‌شاءالله در این سال جدید شاهد اقتصادی پویا باشیم و شعار سال که فرمایش رهبر معظم انقلاب است یعنی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به درستی محقق شود.
8766---0912
* اینکه گفته شود فردا، فردای مذاکره است نه موشک به معنای کمک به برنامه تحمیل برجام 2 به نظام می‌باشد. اگر روشنگری صورت نگیرد مردم را بر سر دوراهی بهبود وضعیت معیشت یا آزمایش موشک‌ها قرار خواهند داد.
3104---0912
* آن کسانی که به مذاکره منهای موشک می‌اندیشند و آن را تبلیغ می‌کنند اگر راست می‌گویند خود را به منطقه‌ای که داعشی‌ها حضور دارند برسانند و وارد مذاکره با این گروه بشوند.
6273---0912
* اگر آقای هاشمی به این گفته‌اش که فردا دیگر نیاز به موشک نداریم اعتقاد دارد خداوکیلی بادیگاردهای خودش را تسویه حساب بدهد و بدون محافظ در بین مردم حضور پیدا کند.
فلاح
* واقعیت برجام 2 یعنی واگذاری موشک‌ها و تسلیم کشور در مقابل تهدیدات آمریکا. این واقعیت را نباید از مردم کتمان کرد. باید همه هوشیار باشند و جلوی نقشه شوم دشمن را گرفت. امروز روزی است که خواص جامعه باید نقش خودشان را ایفا بکنند.
ایرانی
* از مجموع بیانات رهبری در حرم رضوی چند نکته مهم برداشت می‌شود. تمام سعی سیاسیون آمریکایی- انگلیسی بر این است که به اذهان ملت و نخبگان جامعه این فکر را تزریق کنند که شما لاجرم بر سر دوراهی قرار دارید. یا باید با آمریکا کنار بیایید و از اصول مسلم سیاست قرآنی خود دست بردارید یا فشارهای ناشی از تحریم آمریکا را تحمل کنید. یعنی برای راحت شدن از شر تحریم‌های آمریکا باید با آمریکا علاوه بر برجام هسته‌ای، برجام‌های دیگری نیز در قضایای منطقه‌ای داشته باشید، تا دست‌تان کاملا بسته شود!
8979---081
* تجربه ثابت کرده اگر در مقابل هر اقدام ظالمانه ظالمان مقاومت نشود زورگویان بیشتر زورگویی می‌کنند هر کس این واقعیت ملموس را متوجه نشده باشد صلاحیت مسئولیت در نظام را ندارد.
9401---0918
* آنچه که از برجام به‌جا می‌ماند تضعیف کشور است. خدا کند با هیاهویی که دولتمردان به راه انداخته‌اند مردم زمانی به این حقیقت پی نبرند که دیگر دیر شده است.
9401---0918
* از لغو سفر آقای رئیس‌جمهور به کشور اتریش باید پی برد که بر سر پاسپورت ایرانی چه آورده‌اند و از چه اعتباری برخوردار است؟
4862---0912
* اخیرا یکی از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا گفته به محض اینکه انتخاب شدم برجام را پاره می‌کنم. سوال اینجاست مگر پاره شدن تکه کاغذی که حتی یک مورد از موارد مثبت آن از سوی شیاطین به اجرا درنیامده با پاره نشدنش چه فرقی به حال ما دارد؟ آیا غیر از این است که فقط ما را سر کار گذاشته‌اند؟
سرابی
* وقتی نفت خام را کشورهای غربی و اروپای تحت سلطه آمریکا مفت و مجانی می‌گیرند و پولش را به بهانه عدم مجوز آمریکا با قلدری و علنا نمی‌دهند دیگر چه لزومی دارد به آنها نفت بدهیم. باید معامله با کسانی صورت گیرد که وابسته به آمریکا نیستند.
3866---041
* کسی نیست به وزیر نفت بگوید کجای این کار شما که در این ارزانی قیمت نفت به آن چوب حراج زده‌اید و به فکر جذب مشتری نفت خام هستید اشتغالزایی است و به اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند.
رضایی
* دولتمردان کشور گفته‌های سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه را در سرلوحه مدیریتی خودشان قرار بدهند و بدانند که فقط با ایستادگی و مقاومت می‌توان به همه جا رسید و دشمن را به عقب راند.
7345---0912
* یک سال است که یمن مظلوم بمباران می‌شود. سازمان ملل سکوت کرده و آل سعود و شیطان بزرگ مثل فرعون برای بازگرداندن مردم یمن به زیر چنگال خود تلاش می‌کنند. بنابراین در این مقطع حساس وظیفه هر انسان آزادیخواه است که در حد توان و وسع خود به افشای مقاصد فرعونیان تلاش نماید و باری از دوش مردم مظلوم یمن بردارد.
8580---0912
* قرار بود برای کارگران ساختمانی و قشرهای محروم بیمه ارزان باشد تا بتوانند خود را بیمه نمایند ولی با تدبیر دولت تدبیر پرداختی ماهانه 23 هزار تومان این قشر به 80 هزار تومان رسید!
6942---0937
* طرح مکالمه نامحدود چون به نفع اپراتورهای تلفن همراه نبود با بهانه اشغال شدن شبکه متوقف شد و طرح جدید پرداخت از 7 هزار تا 22 هزار تومان در قبال دریافت 450 تا 1440 دقیقه مکالمه کلید زده شد. آیا این قبیل بسته‌های اهدایی به مردم، اشغال شبکه تلقی نمی‌شود؟! از مسئولین امر درخواست می‌شود طرحی را اجرا کنند تا به سود مردم هم تمام شود نه فقط به سود اپراتورهای تلفن همراه.
2748---0912
* دولت تدبیر قبل از پایان سال 94 اعلام کرد به نیازمندان سبد کالا پرداخت خواهد کرد. سال جدید شروع شد ولی از تحقق آن وعده خبری نیامد!
2615---0930
* در حالی که هزینه شبکه‌های ماهواره‌ای با تمام قدرت بدون حتی یک تبلیغ توسط انگلیس خبیث و شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها تامین می‌شود، در کشور اسلامی ما دولت تدبیر، بودجه صدا و سیما را گروگان می‌گیرد و با تاسف باید اذعان  نمود که صدا و سیما نیز مجبور است به آنتن‌فروشی به هر نحوی برای تامین هزینه‌های جاری روی آورد به طوری که دانشگاه‌ها تبدیل به ویترین کالاهای بنجل سودجویان شده است. جا دارد فکر اساسی در این زمینه شود.
4427---0912 و 3893---0911
* دولت از سویی شعار «میدان دادن به بخش خصوصی و مقابله با بیکاری» سر می‌دهد و از طرف دیگر دست آموزش و پرورش را در جذب مسافران عادی و غیرسازمانی، باز می‌گذارد. این در حالی است که عوارض و مالیات بیشتر از گذشته از صنف مهمان‌پذیر مطالبه می‌کند! نتیجه این تدابیر متناقض، تضعیف و ضرر و زیان بخش خصوصی و اخراج کارگران خواهد شد.
مهمان‌پذیر از قم
* لیموی میناب و رودان در کشور و منطقه بی‌نظیر بود ولی از سال 77 و در دولت اصلاحات با وارد کردن لیموی خشک و بی‌کیفیت از آفریقا، ثمره سال‌ها زحمت باغداران این منطقه را نابود کردند. متاسفانه دولت هم برای مقابله با گسترش آفت شانکر (سرطان گیاهی) هم هیچ اقدام موثری نکرد. همین باعث بی‌رغبتی مردم به کاشت این مواد شد.
2914---0990
* با توسعه و گسترش شهر بزرگ و تاریخی اصفهان و حومه آن، برای راهنمایی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی، نیاز به نقشه جدید و جامع شهر و استان اصفهان احساس می‌شود.
محمود بلیغیان- اصفهان