kayhan.ir

کد خبر: ۷۱۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

اخبار کوتاه از فوتبال


برانکو: در فضایی غیرورزشی سیاه‌جامگان را بردیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان تیمش در شرایطی که به خاطر نبود تماشاگران ممکن نبود انگیزه کمی داشته باشند توانستند سیاه جامگان را شکست دهند.برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی با سیاه جامگان گفت: با کمال خوشحالی می‌خواهم به بازیکنانم به خاطر این بازی تبریک بگویم. در فضایی غیرورزشی و بدون تماشاگر، انگیزه بازیکنان پایین می‌آید اما با این حال به پیروزی رسیدیم. خودتان می‌دانید که برای ما هوادار چقدر ارزش دارد. در کل فصل یار دوازدهم ما بودند. من خودم شخصا انتظار بازی خیلی سختی را داشتم.برانکو تاکید کرد: تیم من نشان داد که در حال رشد است و در بازی‌ای که هم یک بر صفر و هم دو بر یک عقب افتادیم و همچنین با یک بازیکن کمتر، اعتقاد و اطمینان داشتیم به بازیکنان‌مان که علی‌رغم عقب افتادن می‌توانیم بازی را مساوی کنیم و در نهایت ببریم.

کاظمی: کارمان برای بقا سخت نیست
فرهاد کاظمی می‌گوید تیمش به راحتی سه امتیاز را تقدیم پرسپولیس کرد.سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس با ابراز رضایت از داوری بازی درباره گل دوم پرسپولیس گفت: امروز ما خیلی راحت سه امتیاز بازی را به پرسپولیس تقدیم کردیم. ما هنوز به آن خودباوری لازم نرسیده‌ایم. وقتی تیمی 10 نفره ما را می‌برد، نشان می‌دهد که حق‌مان باخت بود. ما از داشته‌هایمان به خوبی بهره‌برداری نکردیم. به تیم پرسپولیس هم تبریک می‌گویم. آن‌ها باید بدانند آن چیزی که ارزشمند است هواداران هستند. امروز انگار نه انگار که با پرسپولیس بازی می‌کردیم زیرا یک تیم بی‌روح در برابر ما قرار گرفته بود.او در پاسخ به این سوال که قول دادید که سیاه‌جامگان در لیگ برتر بماند گفت: صددرصد پای قولم هستم. ما دو بازی مستقیم با حریفان‌مان داریم که در حال سقوط هستند. البته روی 4 بازی دیگرمان هم حساب باز کرده‌ایم. ان‌شاءالله می‌توانیم در آینده دو تیم بالایی خودمان را در جدول بگیریم و در لیگ برتر بمانیم. کارمان برای ماندن در لیگ برتر سخت نیست.

اسدی: دلیل چندگانگی در فدراسیون را نمی‌دانم
دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید دلیل چندگانگی در فدراسیون فوتبال را نمی‌داند. علیرضا اسدی که دیروز به همراه نصرالله سجادی از کمپ تیم‌ ملی دیدن کرده بود، در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید استعفای کی‌روش واقعی است، گفت: من خیلی به این مسائل کاری ندارم وقتی کی‌روش هنوز قرارداد دارد و قراردادش لغو نشده قاعدتا باید به کارش ادامه دهد و خیلی نمی‌توان با قطعیت در این باره صحبت کرد.او افزود: من دلیل این دوگانگی و چندگانگی در فدراسیون فوتبال را نمی‌دانم. ما مشکل بدهکاری و کمبود امکانات داریم و نمی‌دانم چرا چندگانگی در فدراسیون فوتبال به وجود آمده است. اگر بدهی داریم که همه دارند اگر قرار باشد حمایت کنند که همه حمایت می‌کنند، اگر هم نه که هیچ. ما باید نشان دهیم که همه یک تیم هستیم. باید در فدراسیون فوتبال اتحاد باشد.

لسترسیتی به رویای قهرمانی نزدیک‌تر شد
شاگران کلودیو رانیری با برتری یک بر صفر در خانه برابر ساوتهمپتون یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نزدیک‌تر شدند. هفته سی‌و‌دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر دیروز با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که تیم صدرنشین لسترسیتی در خانه پذیرای ساوتهمپتون بود و در نهایت با یک گل به برتری رسید.شاگردان کلودیو رانیری باز هم با کمترین اختلاف برنده شدند و بیش از همیشه به قهرمانی در انگلستان نزدیک شوند. کاپیتان وس مورگان، تک گل بازی را دقیقه 38 در شلوغی دروازه ساوتهمپتون به ثمر رساند.این چهارمین دیدار پیاپی بود که لسترسیتی در لیگ برتر حریف خود را با یک گل برتری شکست داد تا نشان دهد در کسب پیروزی با حداقل گل توانایی خاصی پیدا کرده است. لستر با این برد 69 امتیازی شد و اختلاف خود با تاتنهام را به 7 امتیاز رساند.

چزاره مالدینی در 84 سالگی درگذشت
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا در 84 سالگی درگذشت.خانواده مالدینی در بیانیه‌ای اعلام کردند چزاره مالدینی در 84 سالگی درگذشته است. آنها در این بیانیه مراتب ناراحتی‌شان را اعلام و مرگ وی را تایید کردند.چزاره با میلان توانست چهار بار عنوان قهرمانی را بدست آورد و در جام قهرمانان اروپا نیز قهرمان شد.
    
دیداردوستانه  تیم ملی فوتسال با برزیل در اواخر تیر
سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید دیدار با برزیل در اواخر تیر ماه تقریبا قطعی شده است. محمد ناظم‌الشریعه درباره وضعیت تیم ملی فوتسال در سال جدید، اظهار کرد: برنامه‌های تیم ملی از پنجم اردیبهشت آغاز می‌شود و تیم را برای جام جهانی آماده می‌کنیم.او درباره اینکه شنیده می‌شود تیم ملی با برزیل دیدار خواهد کرد، گفت: در حال انجام آخرین مراحل این کار هستیم. این دیدار اواخر تیرماه انجام خواهد شد. معمولا دو تیم در دو بازی به میدان می‌روند اما مکان این بازی مشخص نیست. نمی‌دانیم این بازی در کدام شهر انجام خواهد شد.