kayhan.ir

کد خبر: ۷۱۳۶۷
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
عارف:

درباره ریاست مجلس دهم با لاریجانی هیچ توافقی نداشتم

منتخب مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان «هیچ توافقی بین بنده و آقای لاریجانی در مورد ریاست مجلس دهم صورت نگرفته است» گفت: آقای لاریجانی فقط تلفنی به من تبریک گفت.



محمدرضا عارف  منتخب مردم تهران در دهمین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم ، در پاسخ به این پرسش که روزنامه‌ آرمان امروز نوشته است که اکثریت اصلاح‌طلبان بر بقای لاریجانی در ریاست مجلس اتفاق نظر دارند و از طرف دیگر گفته می‌شود که بین شما و لاریجانی برای پذیرش ریاست و نایب‌رئیسی توافق شده است، این موضوع را تأیید می‌کنید یا خیر؟ اظهار داشت: اگر آن روزنامه اصلاح‌طلب و رسانه دیگری تعیین تکلیف می‌کند و دستور می‌دهد، چشم.
وی ادامه داد: اگر تصمیم با مجلس است، باید رسانه‌ها اجازه دهند تا مجلس تشکیل شود و در فضای کارشناسی و اکثریت فراکسیون‌ها تصمیم‌گیری صورت گیرد و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.
منتخب مردم تهران در مجلس دهم در پاسخ به این پرسش «آیا توافقی بین شما و آقای لاریجانی برسر کرسی ریاست مجلس صورت گرفته است؟» خاطرنشان کرد : تکذیب می‌کنم و هیچ صحبتی نشده است؛ فقط آقای دکتر لاریجانی با بنده تماس گرفت و پیروزی ما را تبریک گفت و ما فقط همین ارتباط را داشتیم.