تعلل فدراسیون دوومیدانی و بازماندن تیم ملی از حضور در رقابتهای جهانی
تیم ملی دوومیدانی ایران از حضور در رقابتهای جهانی داخل سالن بازماند.
تیم ملی دوومیدانی ایران که قرار بود با ترکیب حسن تفتیان و رضا قاسمی و مربیگری حامد احمدپور و احمد رمضانزاده برای حضور در رقابتهای جهانی داخل سالن راهی آمریکا شوند به دلیل صادر نشدن ویزا از حضور در این رقابتها بازماندند.فدراسیون دوومیدانی حدود 10 روز پیش تیم اعزامی را برای انجام مصاحبه به دبی فرستاد، اما اقدام دیرهنگام فدراسیون برای انجام کارهای مربوط به ویزا، باعث شده تا تیم ملی به آمریکا نرود. حسن تفتیان و رضا قاسمی در جام کازانف که اوایل مرداد در قزاقستان برگزار شد سهمیه المپیک و جهانی را به همراه ورودی رقابتهای داخل سالن قهرمانی جهان کسب کردند. فدراسیون دوومیدانی که 15 شهریور روی کار آمد حدود 7 ماه زمان داشت که کارهای مربوط به اعزام تیم ملی به آمریکا را انجام دهد، اما حواشی و اداره فدراسیون تنها با یک نفر باعث شد تا دو دونده سرعتی ایران از حضور در یکی از مهمترین رقابتهای دوومیدانی جهان بازبمانند.