kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۲۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
در واکنش به فضاسازی‌های اخیر

آیت‌الله یزدی: به رای مردم احترام می‌گذارم

رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به برخی شایعاتی که درباره آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس مجلس خبرگان رهبری در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مطرح شده، واکنش نشان داد.


به گزارش رسا حجت‌الاسلام ابراهیمی سیریزی، آیت‌الله یزدی را از پیشتازان دفاع از نظام اسلامی، امام راحل، ولایت فقیه و یار همیشگی رهبر معظم انقلاب و مورد احترام و اعتماد مراجع تقلید و علمای اعلام دانست و تاکید کرد: حضرت آیت‌الله یزدی در هر سنگر، مسئولیت و جایگاهی که حضور یافته‌اند بنا به تکلیف بوده است.
وی انتشار برخی اخبار جهت‌دهی شده در زمینه انصراف برخی از نمایندگان منتخب مجلس خبرگان رهبری به منظور راه یافتن آیت‌الله یزدی به این مجلس را صرفا بازی رسانه‌ای و جریان‌سازی برخی جریان‌های خاص سیاسی دانست و تاکید کرد که نباید به این فضاسازی‌ها توجهی کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی سیریزی خاطرنشان کرد: حضرت آیت‌الله یزدی تاکید کردند که بنده به رای مردم احترام می‌گذارم و اگر کسی هم تحت هر عنوانی از جمله خیرخواهی دنبال این مسئله باشد، بنده نمی‌پذیرم.
رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضرت آیت‌الله یزدی همچنین تاکید کردند قبول این مسئولیت در مجلس خبرگان بر اساس تکلیفی بوده که بر دوش من گذاشته شده، حال که این مسئولیت از دوش من برداشته شده، خدا را شاکرم.