kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲

اخبار کوتاه از فوتبال


قلعه‌نویی: عدالت فوتبال رعایت نشد، باید می‌بردیم
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما ۲ بازی سنگین انجام داده بودیم و در مجموع تیم خسته بود. مدلی بازی کردیم که فضا را از پرسپولیس گرفتیم. پرسپولیسی‌ها در هر بازی‌10 موقعیت خلق می‌کنند اما امروز کار خاصی نتوانستند بکنند و گل‌شان هم روی اشتباه دفاع ما بود.‌ در مجموع می‌توانستیم برنده شویم. در نیمه دوم دو تک به تک خوب داشتیم که از دست رفت و عدالت فوتبال رعایت نشد.

 برانکو: نمی‌توانم از بازیکنانم گله کنم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برای پیروزی مقابل تراکتورسازی باید فرصت‌های به دست آمده را گل می‌کردند.برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری اظهار کرد: متاسفانه علی‌رغم تمام تلاشی که بازیکنان در زمین از خود نشان دادند باز هم بازی مساوی شد، اما نمی‌توانم گله‌ای از آن‌ها بکنم. آن‌ها خواستند و تلاش‌شان را کردند اما حریف واقعا خوبی پیش رو داشتیم. حریفی که بعد از سه بازی، روحیه مضاعف و انگیزه بالایی برای این بازی داشت.او ادامه داد: علی‌رغم شانس‌های دقایق آخر که تراکتورسازی داشت فکر می‌کنم ما به برد نزدیک‌تر بودیم.به هر حال 8 بازی دیگر پیش رو داریم و هر بازی را برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم.

کفاشیان: نزدیک انتخابات یاد بازنشستگی من می‌افتند
رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل علیرغم اینکه به نقل از سرپرست فدراسیون فوتبال در سال 86 می‌گوید اساسنامه این فدراسیون به تایید هیئت دولت رسیده اما می‌گوید مطمئن نیست که تاییدیه کتبی این مصوبه وجود دارد یا خیر. علی کفاشیان در پاسخ به این مسئله که فقط در این باره خبر و مصاحبه وجود دارد و آیا تأییدیه کتبی موجود است یا خیر، گفت: در این خصوص با کیومرث هاشمی که آن زمان سرپرست فدراسیون فوتبال بود صحبت کردم و به من اعلام شد که اساسنامه تأیید شده است حتی در اساسنامه‌ای هم که به چاپ رسیده در نخستین صفحه پیام کوتاهی مبنی بر تایید اساسنامه در هیئت دولت وجود دارد، اما اینکه تأییدیه کتبی وجود دارد یا نه، نمی‌دانم اما پیگیری خواهیم کرد تا تأییدیه کتبی آن را هم داشته باشیم. کفاشیان در پاسخ به این سوال که اگر این تاییدیه محرز نشود چه اتفاقی خواهد افتاد، گفت: اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. ما به دنبال رسیدن به نحوه تاییدیه اساسنامه هستیم. مشکلی وجود ندارد. وقتی مجمع فدراسیون فو‌تبا‌ل و وزارت ورزش و جوانان اساسنامه را پذیرفته باشند مشکلی پیش نمی‌آید و نیازی به مصوبه هیئت دولت ندارد.کفاشیان در پاسخ به این سوال که چرا پس از هشت سال و در آستانه انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل دنبال به تایید رسیدن اساسنامه در هیئت دولت هستیم، گفت: خیلی از مسائل مانند تغییر اساسنامه بازنشستگی من و ... همیشه در آستانه انتخابات رخ می‌دهد و نمی‌دانم که دلیل آن چیست؟او همچنین در پاسخ به این سوال که چرا در آستانه انتخابات به دنبال تغییر اساسنامه و افزایش سن رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل است، گفت: سن من مشکلی ندارد و این اصلاحات به دلیل تغییرات اساسنامه فیفا است. در گذشته فیفا محدودیت ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل را برداشته بود، ولی در حال‌ حاضر رئیس فدراسیون‌های فو‌تبا‌ل نمی‌توانند بیشتر از سه دوره حضور داشته باشند و ما هم باید این تغییرات را ایجاد کنیم.رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در واکنش به گفته رضا حسنی خو مبنی بر اینکه صلاحیت نامزدهای فدراسیون فو‌تبا‌ل دو مرحله‌ای است و بخش امنیتی، اخلاقی توسط وزارت ورزش و جوانان صورت می‌گیرد، تاکید کرد: این موضوع کاملا درست است. گروه سه نفره فدراسیون فو‌تبا‌ل مدارک نامزدها را با اساسنامه تطبیق می‌دهد، اما کاری به صلاحیت اخلاقی نامزدها ندارد. وزارت ورزش و جوانان درباره وضعیت اخلاقی نامزدها و پست‌های حساس فدراسیون فو‌تبا‌ل تصمیم‌گیری می‌کند که این یک روال عادی است و توسط نهادهای امنیتی در کشور انجام می‌شود.

حمله مایلی‌کهن به  رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل
محمد مایلی‌کهن نسبت به صحبت‌های علی کفاشیان به شدت واکنش نشان داد.پس از آنکه علی کفاشیان خبر شکایت فدراسیون فوتبال علیه مایلی‌کهن را تایید کرد مدیر فنی سابق تیم امید که به شدت از این مسئله ناراحت بود در حاشیه مراسم تقدیر از داوران فوتبال بانوان، مصاحبه کفاشیان با خبرنگاران را قطع کرد و رو به رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: من آمده‌ام که مرا به اوین ببری! تو چه کاره هستی که بخواهی با من برخورد کنی.پس از این موضوع افراد حاضر در سالن او را از این محل دور کردند اما در حالی‌که سالن را ترک می‌کرد گفت: من هم باید کی‌روشی شوم تا شرایط به نفع من باشد.
البته مایلی کهن روابط عمومی فدراسیون فوتبال را هم از انتقادهای خود بی‌نصیب نگذاشت و گفت: حسینی هم‌سن بچه من است و برای من بیانیه صادر می‌کند. مگر من از زندان می‌ترسم؟ یک بار زندان رفته‌ام و آب آن را هم نوشیده‌ام. می‌توانید همین الان من را به دادگاه ببرید.