kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۷۹۴
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
محسن رضایی در دانشگاه امام حسین(ع) مطرح کرد

بازدید عامل نفوذی سیا از دانشگاه‌های ایران

فرمانده پیشین سپاه پاسداران با بیان اینکه عامل سازمان سیا مسئول نفوذ در ایران شده است و در آینده درباره آن افشاگری‌ خواهیم کرد گفت: این فرد خردادماه به ایران آمد و از همه دانشگاه‌های ایران بازدید و آنها را شناسایی کرده است.



سرلشکر محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران در چهارمین همایش سراسری علوم و مهندسی دفاعی در سپاه که در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از مولفه‌های اقتدار، علوم و فناوری‌های مهندسی است، افزود: دانشگاه امام حسین(ع) که دانشگاه سپاه است، اگر به همه امور اقتدارآفرین توجه می‌کند، باید به علوم و فنون مهندسی نیز توجه داشته باشد.
رضایی سپس عنوان کرد: اگر (آمریکایی‌ها) می‌آیند در انتخابات دخالت می‌کنند برای این است که می‌خواهند امنیت ما را مهندسی کنند؛ تا از این طریق جلوی پیشرفت ما را بگیرند؛ در واقع آن‌ها نمی‌خواهند مسلمانان به‌ویژه مردم کشورمان پیشرفتی داشته باشند. وی سپس با ذکر نمونه‌ای از نفوذ در پسا برجام تأکید کرد: اخیرا رئیس سابق سازمان «سیا» که مسئول نفوذ در ایران شده و در آینده هم این مسایل را افشا خواهیم کرد، خرداد ماه به ایران آمده و از تمام دانشگاه‌های کشورمان بازدید داشته و آن‌ها را شناسایی کرده؛ این فرد اولین کسی است که بعد از ایجاد فضای باز در شوروی سابق به این کشور سفر می‌کند و در دو سه سال گذشته هم پس از قضایای کوبا و آمریکا، به کوبا سفر کرده و بعد از برجام نیز اولین کسی است که به ایران سفر می‌کند.
فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه جنگ ما امروز از دروازه‌های دمشق شروع می‌شود و تا کوچه پس کوچه‌های تهران ادامه می‌یابد؛ بدین صورت که در آنجا مقاومت است و اینجا نفوذ، اظهار داشت: من به شدت به نیروهای انقلاب نسبت به اینکه روحیه جهادی را از دست بدهند هشدار می‌دهم؛ خطر داشتن روحیه کارمندی و روحیه گذران زندگی در میان نیروهای انقلابی، چه نیروهای مسلح و چه غیرنظامی‌ها را به شدت هشدار می‌دهم؛ زیرا چنانچه این وضع پیش بیاید طوفان عظیمی که برای ما برنامه‌ریزی کردند، به ایران به شدت آسیب می‌زند.
به گزارش فارس، رضایی در پایان تصریح کرد: جنگ به‌صورت بسیار جدی در حال جریان است؛ لذا باید از حداکثر امکانات، تجهیزات و نوآوری‌های‌مان برای پیشبرد جبهه اسلام استفاده کنیم.