kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۷۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
منابع صهیونیستی:

حزب‌الله برای ورود به اسرائيل نیازی به حفر تونل ندارد

مقامات صهیونیستی می‌گویند، حزب‌الله با قدرتی که کسب کرده اکنون، برای ورود به اسرائیل نیازی به حفر تونل ندارد و تمام سرزمین‌های اشغالی در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارد.

سرویس خارجی-

مسئولان بلندپایه رژیم صهیونیستی به روزنامه یدیعوت آحارونوت گفته‌اند در جنگ‌های احتمالی در آینده، حزب‌الله نیازی به حفر تونل برای نفوذ به سرزمین‌های اشغالی نخواهد داشت چرا که موشک‌هایی در اختیار دارد که قادرند سر تا سر اسرائيل را هدف قرار دهند.
به گفته این منابع حزب‌الله دارای 100 هزار موشک آماده شلیک است و می‌تواند روزانه به طور میانگین تا 1200 موشک از سکوهای پرتاب پنهان شده در روستاهای جنوب لبنان شلیک کند.
مقامات اسرائیلی ضمن هشدار به دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تخلیه روستاهای مرزی اسرائيل با لبنان در هنگام وقوع جنگ تاکید کردند که اگر درگیری روی دهد فرصتی برای تخلیه روستاها وجود نخواهد داشت بنابراین اسرائيل باید همیشه برای جنگ احتمالی با حزب‌الله آمادگی داشته باشد.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت همچنین به نقل از منابع بلندپایه رژیم اسرائیل نوشت، حزب‌الله امروزه پرقدرت‌تر از گذشته است و با توجه به حضورش در سوریه و میادین دیگر تجربه‌های زیادی کسب کرده است. این رسانه در نهایت نتیجه گرفت که حزب‌الله لبنان «یک خطر اساسی» برای موجودیت رژیم صهیونیستی است.