kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۷۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
رئیس آموزش و پرورش رفسنجان خبر داد

وجود 12 مدرسه تخریبی در رفسنجان

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان از وجود 12 مدرسه تخریبی در این شهر خبر داد.


سیدکاظم حسینی‌پور اظهار داشت: 5 هزار دانش‌آموز اتباع بیگانه در مدارس این شهرستان تحصیل می‌کنند.
وی بیان داشت: با وجود این تعداد دانش‌آموز و همچنین وجود 12 مدرسه تخریبی و غیراستاندارد در شهر رفسنجان نیاز به حضور خیران در این راستا داریم.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان ادامه داد: اگر 12 مدرسه تخریبی نوسازی شوند نیاز آموزش و پرورش تا پنج سال آینده تامین می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جاری مدارس شهید روشن اسدآباد فارسی، مرحوم کرمی عباس‌آباد حاجی و چند مدرسه و سالن اجتماعات در مدارس افتتاح شد، تصریح کرد: تا پایان سال تحصیلی جاری مدرسه علی‌بن ابیطالب(ع) و قدس لاهیجان نیز آماده بهره‌برداری است.
وی اظهار کرد: 13 مدرسه به عنوان محل اسکان مسافران نوروزی مشخص شده است که از نظر روشنایی، محوطه، ایمنی، جداسازی سرویس بهداشتی و... بررسی و آماده شده است.
رئیس آموزش و پرورش رفسنجان گفت: 98 کلاس در گروه الف و ب از نظر امکانات و تجهیزات دسته‌بندی شده و علاوه بر این تعداد مدرسه اگر نیاز شد، سالن‌های مدارس تجهیز و آماده اسکان میهمانان شهر رفسنجان در نوروز 95 می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تمام مدارس ستاد اسکان از لحاظ وسایل سرمایشی، گرمایشی، مجهز و آدرس مدارس و شماره تلفن مدیر و سرایدار در اختیار فرمانداری و نیروی انتظامی برای برقراری امنیت گذاشته شده است.