kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۷۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323



* ضمن تبریک به ملت و منتخبین ملت توجه نمایندگان محترم را به سفارش اخیر حضرت امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) جلب می‌کنم: «ملت ایران مجلسی می‌خواهد که متدین، متعهد، شجاع، فریب‌نخور، مقاوم در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و طمع‌ورزی‌های استکبار، مدافع عزت و استقلال ملی، علاقه‌مند واقعی به پیشرفت کشور، معتقد به حرکت علمی استعدادهای جوان، معتقد به اقتصاد درون‌زا، آشنا با درد مردم و مصمم به حل مشکلات مردم باشد و مرعوب آمریکا نشود و به وظایف قانونی خود عمل کند.»
6263---0938
* ملت بار دیگر مثل همیشه با خلق حماسه‌ای دیگر دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرد حال نوبت منتخبین است که کمر همت ببندند و برای اجرای اقتصاد مقاومتی و رفع محرومیت، بیکاری، گرانی و... تلاش و مجاهدت کنند.
8938---0912
* انتخاب شده‌های مجلس خداوکیلی از همین اول مشخص کنند دغدغه اصلی‌شان چیست و برای حل مشکلات جامعه چه کار می‌خواهند بکنند.
6127---0912
* ما به خاطر لبیک‌گویی به فرمان حضرت امام‌ خامنه‌ای در پای صندوق‌های رأی حاضر شدیم و به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کردیم. عشق است سیدعلی، عشق است انقلاب اسلامی.
ایمان آسوده
* دشمنان داخل و خارج نظام بدانند حضرات مصباح، جنتی و یزدی در مجلس خبرگان باشند یا نباشند خار چشم انگلیس و آمریکا هستند و به همین دلیل در نزد ما دلسوزان نظام عزیزند.
1052---0912
* پیامک رئیس‌جمهور برای مردم عزیز ایران با آن هزینه کلان کلید واژه انتخاباتی «امید» را تبلیغ کرد. چنان که از برخی دیگر از دست‌اندرکاران دولتی نیز تخلفات انتخاباتی از این دست دیده شد. نکته دیگر اینکه انتخابات جمعه گذشته گوشزدی بود برای کسانی که وقتی رأی نمی‌آورند با ادعای تقلب شورای نگهبان را زیر سؤال می‌برند و وقتی رأی می‌آورند به جای خدمت به خلق و دغدغه معیشت، مردم را با سیاست‌زدگی و پهن کردن فرش قرمز برای دشمنان طماع این ملت مغبون می‌سازند.
فخرالساعه- جانباز
* حضور سرشار از حمایت وصف‌ناپذیر ملت ولایتمدار و فهیم پای صندوق‌های رأی نمایشگر این حقیقت است که آنها در پایبندی به ارزش‌های والای دینی و آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری خالصانه ثابت قدم هستند.
2092---021
* مرحبا و هزاران مرحبا بر امت ولایتمدار هوشیار و با بصیرت ایران که با حضور جهادی خود پای صندوق‌های رأی، خستگی توطئه‌های دشمنان را بر تن‌شان باقی گذاشتند همه این صف‌های طولانی سپری در برابر دشمنان بود.
سلیمان بلغار
* یکی از روزنامه‌های طرفدار دولت تیتر کرده مردم این راه (اصلاح‌طلبان) را انتخاب کرده‌اند. حرف بنده این است که چرا این جماعت غیر از مردم تهران را جزء ملت نمی‌دانند. آیا ما شهرستانی‌ها که 60 درصد به اصولگرایان رأی داده‌ایم مردم نیستیم و فقط بخشی از تهرانی‌ها مردم هستند؟
خزایی
* هرچند انتخابات اولویت اول مسائل روز است و اصولگرایان حائز اکثریت آرا در سراسر کشور هستند که این خود بار مسئولیت آنها را دوچندان می‌کند ولی آنچه موجب سؤال است باز نشدن سوئیفت و عدم مبادله پولی بین ایران و سایر کشورهاست. که دروغ باز شدن هزار ال‌سی در روز تعطیل را بیشتر آشکار و عهدشکنی شیطان بزرگ را برملاتر می‌کند. در نتیجه مجبوریم در برابر نفت، بنزین بگیریم و این از شاهکارهای فتح‌الفتوح است. ما که خود تولید‌کننده بنزین هستیم باید در برابر نفت آن را وارد کنیم؟! حال چه کسی پاسخگوی این نقض برجام است خدا می‌داند. با این حساب، اقتصاد در پسابرجام همچنان درجا می‌زند.
نراقی
* حقیقتاً مرحوم آقای سلحشور مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت در عرصه سینما و هنر نقش برجسته‌ای در پررنگ کردن آثار قرآنی در جامعه و مبارزه با عوامل هلاکت‌بار جنگ‌ نرم و هجمه رسانه‌ای دشمن داشت و خلأ رسانه‌ای ناشی از وجود تفکر سالم قرآنی را در سینما در حد توان خود پر کرد و علاوه بر آن نه‌تنها مسلمانان جامعه ما بلکه مسلمانان کل منطقه با دیدن آثار قرآنی او از جمله یوسف پیامبر به جایگاه خطیر خود در روابط بین‌الملل پی بردند.
0291‍---0918
* مرحوم سلحشور مردی بزرگ، کارگردان و هنرمندی بودند که ابزار هنر را در خدمت انتقال پیام‌ها و عبرت‌های قرآنی قرار داد. مانند سریال مردان آنجلس، حضرت ایوب و یوسف پیامبر(ع) که شهرت نیک‌ او به واسطه این مجموعه از مرزهای کشور گذشت و آثار این مجموعه بر قلوب تشنگان حقیقت زبانزد شد. به روح پاکش صلوات.
5140---0913
* توطئه بی‌بی‌سی خبیث در انتخابات ایران ادامه دارد. برنامه دشمنان قسم خورده انقلاب این است که دل سوختگان انقلاب را در هر جایی که هستند منزوی کنند تا بتوانند پروژه نفوذ را انجام بدهند و هر کس با چنین برنامه‌ای همراهی کند در واقع خیانت به کشور کرده است.
حیاتی
* با آشوب و اغتشاشی که از اصلاح‌طلبان در سال 88 سراغ داریم چه بسا تهرانی‌ها ترجیح دادند با رأی به اصلاح‌طلبان امنیت‌شان محفوظ بماند! خدا را شکر می‌کنیم.
0553---0919 و 2770---0912
* دولت کنونی با توجه به عملکرد ضعیفش در حوزه آموزش و پرورش، اقتصاد، تولید، واردات و صادرات درصدد این است که دل غربی‌ها را به هر طریق ممکن بدست آورد حتی به این قیمت که زیرساختهای علمی و اقتصادی کشور نابود شود تا بلکه چند دلار کف دستش بگذارند.
9891---0918
* دشمن در این انتخابات تلاش داشت از طریق ایادی خود پروژه تقلب را به صورت معکوس به اجرا بگذارد. بدین معنا که با جنگ روانی اصولگرایان را به کارهای احساسی تحریک بکند و با این روش اغتشاش و آشوب سال 88 خود را توجیه کند، اما در این نقشه خود ناکام ماند، چون این دفعه با مجموعه‌ای طرف بود که انقلاب و نظام را چون جان شیرین دوست می‌دارند و برای آن خون داده‌اند.
9671---0912
* برای اطمینان عمومی لازم است ریز رأی صندوقها را در سایتها قرار دهند تا ناظران و منشی‌ها که در سر صندوق حضور داشتند بر صحت موضوع مهر تأیید بگذارند.
3263---021
* یک معلم حق‌التدریس هستم از اول مهر تا الان حق‌التدریس ما معلمان پرداخت نشده است. نمی‌دانیم به کجا باید شکایت ببریم.
0470---0912
* به آقای هاشمی و دوستانشان که برخلاف سال 88 اعتراضی به انتخابات نمی‌کنند تبریک می‌گویم. البته آن موقع اعتراضات به این دلیل بود که خودشان رأی نیاوردند. البته یک نگرانی هم دارم. از سال 92 به بعد حتی عربستان و امارات هم ما را تهدید به تحریم کردند نکند حالا شاهد باشیم که حتی فیجی هم بیاید ما را تحریم کند. ان‌شاءالله که این طور نشود.
0119---0395
* از طریق گوشی همراه ما پزشکان تبلیغ یک دستگاه پزشکی ساخت اسرائيل می‌شود، بنویسید بررسی شود چه کسانی در داخل کارچاق‌کن برای بیگانگان، آن هم اسرائیل شده‌اند.
1634---0912
* چندین سال است فرستنده رادیو اصفهان بر روی موج متوسط ردیف 837 کیلوهرتز مشکل اساسی دارد. به گفته بسیاری از مردم در نقاط مختلف شهر صدای رادیو اصفهان ضعیف و همراه با پارازیت شنیده می‌شود. واقعاً حیف است تلاش‌های تهیه کنندگان برنامه‌های این رادیو به دلیل وجود مشکل مذکور به کلی هدر برود.
2143---0913