kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
با هدف ارائه راهکار به گروههای جهادی در مناطق تلفیقی شیعه و سنی

دومین دوره سفیران وحدت برگزار می‌شود

دومین دوره سفیران وحدت با هدف ارائه راهکار به گروه‌های جهادی برای فعالیت در مناطق تلفیقی شیعه و سنی توسط هسته توانمندسازی حرکتهای جهادی بسیج دانشجویی با همکاری موسسه ملت ابراهیم و معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.



گستردگی فعالیت و عمق اثرگذاری گروه‌های جهادی در مناطق مختلف کشور، ظرفیت تبدیل این گروه‌ها به سفیرانی جهت ایجاد تغییرات اجتماعی و فرهنگی در مناطق محروم را ایجاد نموده است. با توجه به ضرورت ایجاد وحدت در بین مسلمین جهت ایستادگی در برابر خدعه‌های استکبار و نقش تعیین‌کننده گروه‌های مردمی در ایجاد وحدت، در دوره «سفیران وحدت» تصمیم بر آن است زمینه آشنایی گروه‌های جهادی با این مباحث فراهم شده و راهکارهای اساسی و کاربردی فعالیت گروه‌های جهادی در این مناطق ارائه شود.
در این دوره که 12 و 13 اسفندماه در تهران، خیابان طالقانی، تقاطع مفتح، مجتمع 13 آبان برگزار می‌شود سرفصل‌هایی اصلی شامل جریان شناسی اهل سنت ایران، مبانی تکفیر و آسیب‌شناسی جریان‌های تکفیری، جریان‌شناسی جهان اسلام، فعالیت‌های وهابیت و راههای مقابله با آن و شیوه تعامل با اهل سنت  با حضور اساتیدی همچون‌ حجت‌الاسلام و المسلمین مصلحی (وزیر اسبق اطلاعات)، حجت‌الاسلام و المسلمین اسحاقی‌فر، حجت‌الاسلام و المسلمین صفری و حجت‌الاسلام و المسلمین علی بخشی ارائه می‌شود.
 ثبت‌نام در این دوره از طریق سایت جهادگران به آدرس
 www.Jahadgaran.org انجام می‌شود.