kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱

اخبار کوتاه از فوتبال


مربی تیم  نفت تهران درگذشت
مربی بدنساز تیم فوتبال نفت تهران که دیروز در حین تمرین این تیم دچار سکته قلبی شده بود، پس از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت. علی‌اکبر دارستانی مربی بدنساز تیم فوتبال نفت در تمرین و در حالی که در کنار سایر بازیکنان می‌دوید، دچار حمله قلبی شد و سرانجام عصر دیروز در بیمارستان فیاض‌بخش تهران به دیار باقی شتافت. سرویس ورزشی کیهان  این ضایعه را به خانواده دارستانی و جامعه فوتبال تسلیت می‌گوید.

فقط ۱۰ درصد ورزشگاه به هواداران تراکتورسازی می‌رسد
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قرار بر این شد ۱۰ درصد ورزشگاه به هواداران تراکتورسازی اختصاص پیدا کند. علی‌اکبر طاهری درباره اینکه چند درصد هواداران تراکتورسازی در بازی روز یکشنبه این تیم مقابل پرسپولیس اجازه ورود به ورزشگاه آزادی را دارند، تصریح کرد: در خصوص این موضوع در جلسه‌ای که دیروز با مسئولان سازمان لیگ داشتیم، قرار بر این شد 10 درصد ورزشگاه به هواداران تراکتورسازی اختصاص پیدا کند. اگر این تعداد هوادار تبریزی به ورزشگاه آمدند که ما مشکلی نداریم اما اگر نیامدند قطعا هواداران ما 10 درصد ورزشگاه را نیز اشغال خواهند کرد.سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که نظرش در مورد صحبت‌های پرویز مظلومی که پیش از این اعلام کرده بود جریانات داوری در لیگ به سود یک تیم خاص چرخیده، گفت: من در مورد صحبت‌های هیچ فردی اظهارنظر نمی‌کنم.

پاسخ منفی سیدجلال حسینی به چینی‌ها
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران با رد پیشنهاد تیمی چینی در بین زردپوشان تهرانی باقی خواهد ماند.سیدجلال حسینی مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران که با پیشنهادی از سوی یکی از تیم‌های لیگ چین روبرو شده بود با رد این پیشنهاد تصمیم گرفت در تیم فوتبال نفت تهران باقی بماند.به این ترتیب این مدافع تا پایان فصل در نفت تهران باقی خواهد ماند مگر اینکه اتفاق خاص دیگری رخ دهد.

دیدار دوستانه صبا با پیکان
تیم فوتبال صبای قم امروز از ساعت 12 در ورزشگاه خیریه عمل در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم صدرنشین پیکان در لیگ دسته اول خواهد رفت. شاگردان علی دایی که در تعطیلات به سر می‌برند خود را برای شروع مجدد لیگ برتر و بازی مقابل سپاهان آماده می‌کنند.دیدار دو تیم سپاهان و صبای قم روز یکشنبه 16 اسفند ماه از ساعت 17 و 30 دقیقه در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در اصفهان آغاز خواهد شد.همچنین شایعاتی در مورد تصادف علی دایی مطرح شده بود که این موضوع از سوی مدیر رسانه‌ای این تیم تکذیب شد و وی اعلام داشت که دایی تصادفی نداشته و صحیح و سالم است.

راه‌آهن در ورزشگاه آزادی به دیدار استقلال می‌رود
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اعلام کرد با در خواست باشگاه راه آهن  برای بازی مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی موافقت شد. پیرو درخواست باشگاه راه آهن در خصوص برگزاری دیدار این تیم مقابل استقلال تهران از هفته بیست و دوم لیگ برتر خلیج فارس و با موافقت سازمان لیگ و مدیریت ورزشگاه آزادی این دیدار در روز جمعه 14 اسفند 94 در ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کاپیتان حریف سپاهان ۴ سال محروم شد
کاپیتان الاتحاد عربستان از سوی ستاد مبارزه با دوپینگ به مدت ۴ سال از حضور در میادین محروم شد. محمد نور کاپیتان تیم الاتحاد عربستان که در هفته اخیر تست دوپینگش مثبت درآمده بود در رسانه‌های عربستان غوغا به پا کرد. تست او برای دومین بار برای اثبات دوپینگی بودنش به سوئیس فرستاده شد که روز گذشته برای دومین بار این تست مثبت درآمد. ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ستاد مبارزه با دوپینگ محمد نور را 4 سال محروم کرد. تیم الاتحاد عربستان در گروه A لیگ قهرمانان آسیا همگروه سپاهان اصفهان است.

سرمربی اسبق پرسپولیس در آستانه کناره‌گیری از گالاتاسرای
سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران در آستانه کناره‌گیری از مربیگری گالاتاسرای ترکیه قرارگرفته است.مصطفی دنیزلی که در سال‌های 2006 تا 2007 و 2011 تا 2012 هدایت تیم پرسپولیس را برعهده داشت، احتمال دارد پست خود را در تیم گالاتاسرای بعد از 3 ماه از حضورش از دست دهد.این مربی اعلام کرد تحت فشار انتقادات و بازی‌های ضعیف تیمش قرار است با دورسان اوژبک، رئیس باشگاه ملاقات کرده و در مورد ترک پست خود به تصمیمی واحد برسد.گالاتاسرای با 37 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ ترکیه جای دارد و بخت حضور در مسابقات اروپایی را با این این عنوان از دست خواهد داد.