kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۶۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

فرزند رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله واعظ طبسی عیادت کرد

فرزند رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله واعظ طبسی عیادت کرد.



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی خامنه‌ای با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد از نماینده ولی‌فقیه در خراسان و متولی آستان قدس رضوی عیادت کرد.
فرزند رهبر معظم انقلاب پس از عیادت آیت‌الله واعظ طبسی حال جسمانی وی را نسبت به روزهای گذشته خوب توصیف کرد.
این گزارش حاکی است، رئیس دفتر رهبرمعظم انقلاب هم شامگاه شنبه از آیت‌الله واعظ طبسی در مشهد عیادت کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی به همراه استاندار خراسان رضوی با حضور در بخش آی‌.سی.یو مرکز اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) در جریان روند درمان آیت‌الله عباس واعظ طبسی قرار گرفت.
محمدی گلپایگانی در حاشیه عیادت از آیت‌الله واعظ طبسی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در جمع خبرنگاران افزود: رهبر معظم انقلاب به بنده مأموریت دادند به عنوان نماینده معظم له به منظور احوالپرسی از آقای واعظ طبسی به مشهد آمده و جویای احوالشان شوم.
وی ادامه داد: پزشکان معالج اظهار امیدواری کردند که شاید وضعیت رو به بهبودی گذارد ولی این یک احتمال است لذا از خداوند می‌خواهیم این احتمال ممکن شود و دعاهای ارادتمندان و علاقه‌مندان تولیت آستان قدس رضوی می‌تواند موثر باشد.
نماینده ولی فقیه در استان‌های سه‌گانه خراسان عصر جمعه بر اثر خونریزی مغزی و به دنبال آن وقفه تنفسی به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شد که هم‌اکنون در کما به سر می‌برد.