kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور:

یک گروه تروریستی در منطقه سومار منهدم شد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش از شناسایی و انهدام یک گروه ضد انقلاب در منطقه عمومی سومار در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: 2 نفر از اعضای این گروه به هلاکت رسیدند.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر منوچهر کاظمی در نشست خبری به تشریح شناسایی و انهدام یک گروه تروریستی در غرب کشور پرداخت و با اشاره به تلاش عناصر ضد انقلاب برای ورود به کشور در منطقه عمومی سومارافزود: یک گروه ضد انقلاب در غرب کشور به منظور تلخ کردن شیرینی و حلاوت برگزاری باشکوه انتخابات قصد انجام اقدامات خرابکارانه را داشت پس از شناسایی منهدم شد.
وی با اشاره به تلاش یگان ارتش و نیروهای واکنش سریع آن با کمک نیروهای امنیتی برای برخورد قاطع با عناصر ضد انقلاب گفت: این گروه ضد انقلاب روز یک‌شنبه قصد انجام عملیات تروریستی راداشت که شناسایی، رهگیری و منهدم شد.
وی از هلاکت 2 نفر از این عناصر ضد انقلاب خبر داد و خاطرنشان کرد: جلیقه کمربند انفجاری، نارنجک، چاشنی، سلاح و مهمات از این افراد کشف و ضبط شده است.
کاظمی با بیان اینکه تیم چک و خنثی نیز در غرب کشور سازماندهی و مستقر شده است تا در صورت نیاز وارد عمل شود، اضافه کرد: قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در منطقه و مناطق مرزی با آمادگی کامل حضور دارد و نیروهای پشتیبانی در پادگان‌ها نیز از آمادگی کامل برخوردار هستند.
وی خاطرنشان کرد: امکان حضور عناصر مخل و ضد انقلاب در کشور وجود ندارد و نیروهای نظامی و انتظامی با قاطعیت و تجهیزات سامانه راداری قوی در مرزها و مناطق مختلف حضور دارند.