kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
در ماه گذشته صورت گرفت

کشف 2900 کیلو مواد مخدر در مرز

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا از کشف 2 هزار و 974 کیلو انواع مواد مخدر طی 13 درگیری مسلحانه با اشرار و سوداگران مرگ در بهمن ماه امسال خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد کاظم تقوی جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا از 13 درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر طی ماه گذشته در مرزهای کشور خبر داد و گفت: در پی این عملیات‌ها 6 شرور به هلاکت رسیدند.
وی افزود: در این درگیری‌ها 19 قاچاقچی دستگیر و دو هزار و 974 کیلو گرم انواع مواد مخدر در مرزهای کشور کشف شد.
جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا در ادامه با اشاره به افزایش 145 درصدی کشفیات دارو در بهمن امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: مرزداران کشور با تلاش‌های شبانه روزی خود از ورود غیرمجاز دو میلیون و 514 هزار و 509 عدد انواع داروهای قاچاق به کشور جلوگیری کردند.سردار تقوی تصریح کرد: ماموران مرزبانی و دریابانی کشور طی این مدت ضمن توقیف ده‌ها فروند شناور و خودروی قاچاقچیان، 552 هزار و 132 عدد مواد محترقه، 454 هزار و 904 پاکت سیگار و مقادیر زیادی انواع کالاهای ممنوعه و ضد فرهنگی دیگر را نیز در نقاط مرزی کشورمان کشف کردند.
این مقام مسئول در مرزبانی ناجا، کشف 203 دستگاه کولر گازی، 77 هزار و 245 لباس، 6 هزار و 734 جفت کفش، 97 هزار و 871 عدد لوازم آرایشی و 678 راس احشام قاچاق را از دیگر اقدامات مرزداران کشور در بهمن ماه امسال برشمرد.
جانشین مرزبانی ناجا با اشاره به نقش ویژه مرزنشینان در تامین امنیت مرز، این مهم را حاصل همدلی و همزبانی مرزبانان و مرزنشینان برشمرد و از تلاش‌ها و همراهی آنان با مجموعه مرزبانی تقدیر کرد.