kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۳۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ملت ولایتمدار ایران اسلامی در فتنه آمریکایی اسرائيلی 88 با حضور در حماسه 9دی آن را سرکوب کردند و در این راه حاضر بودند از جان مایه بگذارند پس دشمنان بدانند هیچ‌کس نمی‌تواند از طریق توطئه انتخاباتی بر نظام مسلط شود.
2017---021
* ملت شریف ایران یقین دارند شورای نگهبان در تایید صلاحیت کاندیداها به وظیفه الهی خود به نحو احسن عمل کرده است ولی نظام اسلامی در عین حالی که حضور سلایق مختلف  سیاسی را پذیرفته به شدت تفکرات فتنه‌گری را سرکوب خواهد کرد.
سلیمان بلغاری
* نماینده‌ای می‌خواهیم چه در مجلس و چه در خبرگان در برابر هر بادی همچون کوهی استوار بایستد و نه اینکه به سمت اسلام‌ آمریکایی گرایش پیدا کند که این امر مهم را بارها رهبر معظم انقلاب بیان کردند.
سرابی
* هنگام رای دادن در صندق این جمله امام راحل که فرمودند چه بین شما باشم و نباشم مگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد را مدنظر قرار دهید. چرا؟ چون اشرافی‌گری گفتمان حاکم بر زندگی‌شان است و مدیریت کشور را به همین سمت سوق می‌دهند.
6044---0936
*رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «مرتب می‌گوییم مواظب باشید که چه کسی را به مجلس شورای اسلامی می‌فرستید، به خاطر این است که کسانی را بفرستید که فدائی اسلام باشند. بدانند که فقط اسلام درد این کشور و ملت را درمان خواهد کرد و بس. کسانی نباشند که با نام لیبرالی، تحت نام آزادی، به نام آزادی بخواهند پایه‌های اعتقادی این نظام را سست کنند.» چرا برخی از افراد و جریان‌ها آن‌قدر با انقلاب زاویه گرفته اند و راه و منشی را در پی گرفته‌اند که رسانه‌های دشمنان اسلام مانند بی‌بی‌سی و شیطان بزرگ سرلیست آنها را تبلیغ می‌کنند.
محمدرضا فخرالساعه - جانباز
* کسانی که اعلام کرده‌اند حمایت انگلیس از بعضی نامزدهای مجلس و خبرگان مهم نیست و وقت آن را ندارند که علیه بیگانگان موضع بگیرند توجه داشته باشند که در اثر بی‌تفاوتی آنان کیف انگلیسی کار خودش را می‌کند.
سوری از تهران
* واقعا یک عده خجالت نمی‌کشند که از خودشان آزادی و اختیار ندارند و انگلیس  آنها را تبلیغ می‌کند؟! آیا کور و کرند و نمی‌بینند انگلیس و آمریکا که از آنان حمایت می‌کنند در سوریه و عراق از آدمکش ها حمایت می‌کنند؟ و اگر جامعه ما مذهبی نبود گروهک تکفیری داعش و انگلیس همه اینها را قورت می‌داد.
1008---0912
* اگر چند نفر نامزد مورد تایید و حمایت انگلیسی‌ها هم به خانه ملت راه پیدا کنند اگر چه اسباب زحمت می‌شوند و حاشیه درست می‌کنند ولی با بودن مردم در صحنه هیچ غلطی نخواهند کرد. با حماسه‌ای مثل 9 دی تکلیف آنها را مثل سران فتنه روشن خواهند کرد.
7991---0914
* استفاده برخی افراد و احزاب فاسد سیاسی از پول‌های کثیف در تبلیغات انتخاباتی و در کنار آن حمایت صریح انگلیسی‌های خبیث از آن جریان‌ها سبب شده با چاپ پوسترها و بنرها با عکس‌های برخی سران فتنه قانون را زیر پا نهاده و با امنیت و آسایش مردم بازی شود. از قرائن برمی‌آید که در سفرهای برخی آقازاده‌ها به آمریکا با اخذ ماموریت جدید قرار شده فتنه 88 در شکلی دیگر اجرا گردد. لذا وزارت کشور موظف است طبق قانون با خاطیان برخورد و وزارت اطلاعات نیز با رصد کردن جریان معاند، مراقب حرکت آقازاده‌های معروف در بر هم زدن نظم جامعه باشند.
نراقی
* آیا آزادی باید در این حد باشد که منافقان و جاسوسان هم از درون زندان اوین برای حمایت از همپالگی‌هایشان بیانیه بدهند؟
9772---0919
* آقای هاشمی باید از اینکه شبکه فاسد و ضدانقلاب از لیست ایشان در انتخابات تبلیغ می‌کند تبری بجوید. چرا بعضی‌ها اجازه دخالت بیگانگان در امور مسلمین را می‌دهند و این موضوع را عیب نمی‌دانند؟
9107---0917
* نامزد حامی دولت در شهر ... اقدام به پخش کارت هدیه و توزیع بنزین رایگان بین رانندگان کرده است. عرض بنده این است که چرا دستگاههای مسئول جلوی این تخلفات آشکار را نمی‌گیرند و برخوردی با متخلفین نمی‌کنند؟
7911---0939