kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۳۱۴
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

خدا پس‌کله او زده‌است!(نکته)


حکایت کرده‌اند که شخصی از دنیا رفته بود، یکی از اهالی محل پیشنهاد کرد از فلانی بخواهیم بیاید و برای متوفی تلقین بخواند - دعایی که در آن به شخص فوت شده می‌گویند وقتی دو فرشته برای سوال از عقاید و اعمالت می‌آیند، بگو به خدای واحد و پیامبر اسلام(ص) و ائمه هدی(ع) و... ایمان دارم- شخص دیگری که فلانی را خوب می‌شناخت با نگرانی فریاد برآورد که مبادا او را برای خواندن تلقین بیاورید. او یک دزد سرگردنه و قاتل و فاسق است و به انواع جنایت‌ها آلوده است و این شخص فوت شده نیز او را به خوبی می‌شناسد و از وی به شدت نفرت داشته است. پرسیدند؛ مگر چه اشکالی دارد؟ منظورت چیست؟ و طرف گفت؛ خب! با آن همه نفرتی که این مرحوم از شخص فاسد و جنایتکاری مثل فلانی دارد، بی‌تردید، هرچه او بگوید، برعکس آن را عمل می‌کند.
در اخبار و احادیث معصومین علیهم‌السلام آمده است که گاه خداوند تبارک و تعالی دین و آئین خود را از طریق افراد فاسد تائید می‌فرماید، با این توضیح روشن و بدیهی که وقتی یک آدم فاسد که به انواع گناهان ریز و درشت و اعمال نفرت‌انگیز شهرت دارد، علیه اولیاء خدا و مردان الهی موضع گرفته و زبان به بدگویی و دشنام آنها می‌گشاید به معنی آن است که سند روشن و غیرقابل تردیدی از سلامت نفس و ملکوتی بودن بینش‌و‌منش افرادی که آماج حمله و ناسزاگویی وی قرار گرفته‌اند، ارائه داده است.
دیروز عبدالعزیز آل الشیخ مفتی- به اصطلاح اعظم- دربار آل‌سعود در جمع تعدادی از طلاب وهابی ضمن ابراز نگرانی شدید از گسترش شیعه، با ارسال پیامی که بلافاصله از سوی رسانه‌های سعودی و سایت‌های وهابی منتشر شد، به مردم ایران توصیه کرد؛ در انتخابات خبرگان به آقایان جنتی، یزدی و مصباح رأی ندهند. این مفتی وهابی که به پدرتکفیری‌ها شهرت دارد و بارها گفته است در واقعه کربلا حق با یزید بود و امام حسین]ع[ باید کشته می‌شد! در پیام خود، رأی دادن به مجلس خبرگان را موجب گسترش فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام و آیات ثلاث یاد شده را از علمای روحانی موثر در این نهاد یاد کرده است.
و اکنون با توجه به نفرت شدید همه مسلمانان و مخصوصا ملت مسلمان ایران از جنایات شرم‌آور تکفیری‌ها که عبدالعزیز آل‌الشیخ را پدر معنوی!  و پیشوای دینی خود می‌دانند و اقدامات و مواضع نفرت‌انگیز سعودی‌ها که مفتی مورد اشاره بالاترین مقام به اصطلاح مذهبی وهابیون در دربار آل‌سعود را برعهده دارد، اظهارنظر وی مصداق واقعی و خالی از ابهام حدیثی است که در صدر این وجیزه به آن اشاره شد و به جرأت می‌توان گفت که خدای سبحان پس کله این مفتی حرف مفت‌زن وهابی ‌زده است و...
سلام و درود خدا بر امام سجاد علیه‌السلام باد که در مقام دعا، خطاب به خدای مهربان عرضه می‌دارد؛
الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء
سپاس خدا را که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است.
حسین شریعتمداری