kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۲۸۳
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

اخبار کوتاه از فوتبال


پرسپولیس پنجم تا یازدهم فروردین در عمان اردو می‌زند
برنامه اردوی پرسپولیس پس از انجام آخرین هماهنگی‌ها و با توجه به پیگیری‌های سفارت ایران در مسقط، از پنجم فروردین ماه در عمان آغاز خواهد شد. برپایی اردوی آماده‌سازی و انجام بازی تدارکاتی سرخپوشان در عمان با انجام آخرین هماهنگی‌ها قطعی شد و کاروان پرسپولیس اردوی خود در عمان را از پنجم فروردین آغاز می‌کند و این برنامه تا یازدهم فروردین ادامه خواهد داشت. باشگاه پرسپولیس در این سفر  بطور مستقیم میهمان فدراسیون فوتبال عمان است. تمرینات این تیم در مدت حضور در این کشور، در کمپ تیم‌های ملی عمان انجام خواهد شد و طی روزهای هفتم یا هشتم فروردین در دیداری دوستانه به مصاف یکی از دو تیم بالای جدول لیگ برتر آن کشور خواهد رفت.کاروان سرخپوشان یازدهم فروردین نیز با پرواز مستقیم به تهران باز می‌گردد تا برای بازی 15 فروردین برابر تیم سیاه جامگان آماده شوند.

چراغ سبز اولیه استقلال به شیحی
هافبک مراکشی آلمانی مد نظر استقلال جمعه به ایران می‌آید. عادل شیحی بازیکن مراکشی آلمانی که مد نظر استقلالی‌ها است، با نظر مساعد کادرفنی استقلال به احتمال فراوان طی روزهای آینده با این تیم قرارداد می‌بندد.به این ترتیب اگر مشکل خاشصی ایجاد نشود، شیحی جمعه به ایران می‌آید و قراردادش را با استقلال امضا می‌کند.

برنامه سفر استقلال به سوئد
دبیر هیئت مدیره استقلال می‌گوید احتمال لغو اردوی این باشگاه در سوئد بسیار بعید و دور از ذهن است.پندار توفیقی درباره سفر استقلالی‌ها به سوئد گفت: در حال حاضر به دنبال گرفتن ویزا هستیم و اگر اشتباه نکنم برنامه سفر استقلال سوم تا هشتم فروردین سال آینده است. یعنی به مدت 5 روز استقلالی‌ها به سوئد خواهند رفت.وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد اردوی استقلالی‌ها در سوئد لغو شود، اظهار کرد: قراردادی میان استقلال و باشگاه هاماربی در این زمینه منعقد شده و خیلی بعید است این سفر لغو شود. هماهنگی‌های لازم از سوی باشگاه هاماربی به عنوان میزبان صورت گرفته و با سفارت ایران هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

عبداللهی: تصمیمات مقدماتی را در مورد مظلومی گرفته‌‌ایم
دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: شکایت کمیته داوران از سرمربی استقلال به دست ما رسیده و حتی تصمیمات مقدماتی نیز در مورد آن گرفته‌ایم که طبق مواد ۶۷ و ۷۲ آیین‌نامه انضباطی رأی وی را صادر می‌کنیم.حسین عبداللهی در مورد اینکه آیا شکایت کمیته داوران از سرمربی استقلال در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته و در مورد آن تصمیم‌گیری شده است،‌گفت: دو یا سه روز پیش بود که شکایت کمیته داوران از سرمربی استقلال به دست ما رسید. در نشست روز سه‌شنبه اعضای کمیته انضباطی نیز در این خصوص تصمیمات مقدماتی گرفته شد و به احتمال فراوان تا فردا(امروز) در این خصوص رأی خود را صادر می‌کنیم.