kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۲۷۷
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲

کلید 4 هزار واحد مسکن مهر گیلان تحویل مالکان شد

4 هزار و 296 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر و خودمالکی شهرهای زیر 25 هزار نفر با حضور مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی به صورت همزمان در مسکن مهر رشت افتتاح شد.


مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در مراسم افتتاح پروژه‌های مذکور با اشاره به مشخصات فنی مسکن مهر بالای 25 هزار نفر جمعیت در استان گفت: 500 واحد متعلق به بخش تعاونی است.
شعبانعلی خاوری 590 واحد را مربوط به مسکن مهر سه‌جانبه اعلام کرد و افزود: 410 واحد مسکن مهر مربوط به خودمالکان است.
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ادامه داد: پروژه‌های مسکن مهر مذکور با 450 میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن و 900 میلیارد ریال آورده مالکان به بهره‌برداری رسیده است.
خاوری تعداد پروژه‌های افتتاحی مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر را 2 هزار و 796 واحد در گیلان خواند و  خاطرنشان کرد: پروژه‌های مذکور با 556 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و یک هزار و 660 میلیارد ریال آورده مالکان به بهره‌برداری رسیده است.
وی تعداد پروژه‌های افتتاحی در مسکن مهر رشت را 300 واحد ذکر کرد و یادآور شد: واحدهای مسکن مهر رشت در 12 بلوک 5 طبقه ساخته شده است. میانگین زیربنای مفید واحدهای افتتاحی مسکن مهر رشت را 75 مترمربع ذکر کرد و یادآور شد: 300 میلیارد ریال تسهیلات برای هرکدام از واحدها اختصاص داده شده است.