kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
وعده‌های فرهادی همچنان ادامه دارد

قول وزارت علوم برای حل مشکل بورسیه‌ها تا پیش از برگزاری دادگاه

پس از گذشت نزدیک دو سال از ظلم بزرگ به بورسیه‌ها، مسئولان وزارت علوم همچنان وعده و وعید می‌دهند و رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تازه‌ترین قول آنها مبنی بر حل مشکل بورسیه‌ها تا قبل از تشکیل دادگاه کیفری خبر داد.


به گزارش تسنیم، ناصر سراج دیروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین روسای سازمان بازرسی ایران و عراق در پاسخ به این سئوال که نتیجه بررسی‌های سازمان بازرسی در خصوص بورسیه‌های دانشجویی به کجا رسیده است، گفت: وزارت علوم قول داده که همه مسائل را حل کند و حتی ما با وزیر و معاونین مربوطه، جلسه‌ای داشتیم و آنها قول دادند که قطعاً مسائل را حل و فصل کنند تا به کسی اجحاف نشود.
سراج افزود: ما اقدامات لازم را انجام دادیم و قبل از اینکه موضوع به دادگاه برسد، این مسئله حل خواهد شد، البته موارد زیادی را حل کردند و تنها چند مورد مانده که قول دادند حل کنند.
اختلاف نظر سازمان بازرسی و وزارت نفت
 در موضوع قراردادهای نفتی
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص جلسه اخیر سازمان بازرسی یا مجموعه نفت درباره قراردادهای جدید نفتی و اینکه آیا این جلسات بازهم تکرار خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: در این جلسه دو موضوع اختلافی در خصوص قراردادهای نفتی وجود داشت که قرار شد کمیسیونی در این خصوص تشکیل شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص آخرین وضعیت ورود این سازمان به موضوع دفن سیب‌زمینی‌ها در شیراز، اظهار داشت: به این مسئله ورود کردیم اما هنوز گزارش‌مان تکمیل نشده و نتیجه نهایی را بعداً اعلام می‌کنیم.