kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۲۴۸
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
خبرگزاری معا خبر داد

مین‌گذاری کرانه باختری برای مهار انتفاضه قدس!

ارتش رژیم صهیونیستی به منظور مقابله با انتفاضه قدس که به کابوس صهیونیست‌ها بدل گشته مناطقی از کرانه باختری را مین‌گذاری کرد!


نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر تدابیر نظامی خود علیه شهروندان فلسطینی را به شدت افزایش داده‌اند و از تمام ابزارهای خود برای جلوگیری از حرکت فلسطینی‌ها به سمت مناطق صهیونیست‌نشین استفاده می‌کنند. در همین رابطه خبرگزاری قدس به نقل از خبرگزاری فلسطینی «معا» نوشته، سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان ضمن هشدار به فلسطینی‌ها درباره اقدام رژيم صهیونیستی به مین‌گذاری در مناطق مختلف کرانه باختری، یک مین در روستای «الخضر» واقع در بیت‌‌لحم را کشف و سپس خنثی کرد.
این مین که کابل‌های بلند با نوشته‌هایی به زبان عبری روی آن هک شده است توسط ارتش اسرائيل در این منطقه قرار داده شده بود که پس از کشف خنثی شد.
«عیسی غنیمات» مسئول عملیات مرکز خنثی‌سازی مواد منفجره در این باره اعلام کرده که این بمب کشف شده تله‌ای بود که رژیم‌صهیونیستی برای فلسطینی‌ها کار گذاشته بود.وی تاکید کرده که ارتش اسرائیل از این مین‌ها به جای خودروهای گشتی که مجبورند به صورت 24 ساعته از شهرک‌های صهیونیست‌نشین حراست کنند استفاده می‌کند!اخیرا نیز خبر رسیده رژیم صهیونیستی 400 هزار سلاح در اختیار صهیونیست‌ها قرار داده تا در صورت عملیات استشهادی از سوی جوانان فلسطینی، مستقیما آنان را هدف قرار داده و به شهادت برسانند. انتفاضه قدس را رسانه‌ها و مقامات صهیونیستی «بی‌سابقه» توصیف کرده‌اند و از آن به شدت وحشت دارند.
عملیات شهادت‌طلبانه
در جدیدترین عملیات شهادت‌طلبانه در جنوب بیت‌لحم واقع در کرانه باختری یک جوان فلسطینی با سلاح سرد یک صهیونیست را مورد حمله قرار داد که وی از ناحیه گردن زخمی شد. گفته می‌شود این جوان فلسطینی بلافاصله با شلیک گلوله‌های جنگی نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است. از سوی دیگر یک پیرزن فلسطینی سه‌شنبه شب در اثر زیر گرفته شدن با خودروی یک شهرک‌نشین صهیونیست در روستای «مضایل» در کرانه باختری به شهادت رسید و دختر وی هم زخمی شد.از ابتدای خیزش مردمی فلسطینیان تحت عنوان انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس تاکنون 186 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 23 هزار نفر مجروح شده‌اند. آخرین اخبار از فلسطین حاکی از این است که نظامی مجروح شده در عملیات استشهادی در بیت‌لحم به هلاکت رسیده است.