kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۱۴۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* کسانی که باور ندارند «ایرانی می‌تواند» کاش می‌شد سری به خانه موشکی سپاه در زیرزمین، مرکز هسته‌ای فردو، فاز 16 و 15 پارس جنوبی، ماهواره‌های ساخته شده و... بزنند تا بفهمند که ایرانی تحت ولایت و زعامت امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب می‌تواند روی پای خود بایستد و پنجه در چهره کریه شیطان بزرگ انداخته و او را مقهور و مغلوب خود کند.
1026---0912
* جان‌‌ کری اعلام کرد تا 3 ماه دیگر گروه تکفیری داعش نابود می‌شود. با توجه به عملکرد شیطان بزرگ در منطقه طی بیش از سه دهه از هم اکنون باید منتظر خلق گروهک دیگری توسط آمریکای جنایتکار برای جنایت بیشتر و کشتار مسلمین منطقه را داشت و آن را در نطفه خفه کرد.
شکیبا
* آیا آنچه اخیراً به عنوان برجام مطرح شد به منزله میدان دادن بیشتر به طرف مقابل و تحقق بیشتر خواسته‌های طرف غربی نیست؟
سلیمان بلغار
* با تشکر از روشنگری آقای شریعتمداری در قم که بنده هم موافق نظر ایشان هستم چرا مجلس شورای اسلامی، دبیرخانه شورای امنیت ملی و متولیان دیگر در قبال قراردادهای جدید نفتی که شبیه قراردادهای قاجاری است و گویا فقط بنا دارد مشکل غربی‌ها را حل کند هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند؟!
طباطبائی- تهران
* ملت نگران آن است که تسری محرمانه شدن امور مردم در دولت تدبیر به انتخابات پیش رو نیز کشیده شود.
نراقی
* شایسته بود رئیس جمهور و همکارانش به تبعیت از رهبر معظم انقلاب با تقدیر و تمجید از دلاورمردان و دریادلان مقتدر سپاه در اسارت نیروهای متجاوز تفنگدار آمریکایی، شیطان بزرگ را بیش از پیش تحقیر و عصبانی می‌کردند. چون با پاسخ مثبت دکتر ظریف به درخواست تلفنی جان کری ممکن است این‌طور تلقی شود که این برخورد سپاه بوده و دولت راضی به این کار نبوده است!
محمدرضا فخرالساعه- جانباز
* دولت تدبیر که بارها از تیم مذاکرات هسته‌ای تجلیل کرده است آیا تا به حال شده از خود سؤال کند که چرا برخی از خانواده‌های شهدای هسته‌ای در این برنامه‌های دولت حضور نمی‌یابند؟ و چرا از آنها نباید تجلیل شود؟
عربی
* به نظر می‌رسد جای وزیر بهداشت در اهدای لوح لیاقت و شجاعت خالی بود و این نشان داد که این مدال‌ها مربوط به کارنامه افراد نیست بلکه مربوط به کارکردهای محرمانه آنهاست. در ضمن وقتی تمام کارهای دولت قبل، از دید رئیس جمهور مورد اشکال است پس چرا اکثر آنها توسط ایشان در حال به روزرسانی و اجراست. نمونه‌اش همین اهدای مدال‌هاست!
طالعی
* از آقای رئیس‌جمهور خواهش می‌کنم این همه جوان تحصیل‌کرده در سطوح عالی داریم ولی هیئت دولت از کهنسال‌ترین افراد هستند که وقت استراحت‌شان است و در عین حال 16 شرکت خصوصی را هم اداره می‌کنند چنین کسانی چطور می‌توانند مشکلات ما مردم را درک کنند.
5164---0937
* 150 میلیارد دلار زبان بسته ما که آقای روحانی می‌گفت نزد آمریکا بلوکه شده است و قرار بود پس از برجام به ما بدهند آب رفته و حالا صحبت از 100 میلیارد است که قرار است فقط شش میلیارد آن دست ملت را بگیرد و دولت می‌گوید عمده‌اش پیش‌خور شده است! پس آن حرف‌ها چه بود؟
3866---041
* در دولت نهم و دهم فاصله طبقاتی بین کارمندان از تفاوت دریافت‌ها تا حدودی رفع شد و میانگین نظام پرداخت‌ها و حقوق تقریبا اجرا شد و همه رضایت‌ نسبی داشتند اما متاسفانه الان این نظام فراموش شده و هر وزارتخانه‌ای برای خودش یک قانون دارد و فاصله درآمدها از زمین تا آسمان شده است.
4310---021
* در حالی که بسیاری از مردم و حتی مسئولین از حقیقت برجام مطلع نیستند شنیده‌ها حاکی است که قرار است در مدارس تدریس شود؟ مگر رئیس جمهور نگفتند دیگر درباره برجام سخنی به میان نیاید؟!
1992---0919
* اگر خرید این همه هواپیما از کشورهای اروپایی در دولت گذشته انجام می‌گرفت آبرو برای آن نمی‌گذاشتند ولی چه شده که در این دولت ایران را بازار تولیدات خارج کرده‌اند.
7989---0918
* چرا باید برجام برای اروپایی‌ها اشتغالزایی کند و ایران را به بازار مصرف تولیدات خارجی‌ها مبدل سازد. واقعاً ما را به کجا می‌برند؟
1397---0912
* دیوان عدالت اداری در سال جاری دو حکم صادر کرد. حکم اولی کسر مابه‌التفاوت تطبیق از کارمندان استخدامی 1388 به بعد بود و بلافاصله اجرا شد. ولی دولت از اجرای حکم دوم یعنی حکم افزایش حقوق براساس تورم از سال 89 تا 93 که برایش هزینه داشت سر باز زد.
محمدی
* سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران یک پرتال ثبت شکایات مردمی دارد که به شکایات مردمی رسیدگی و طی مدت مشخص نتیجه را منعکس می‌کند. بنده مدتی است که از گرانفروشی سفره‌خانه‌ای در خیابان شریعتی شکایت کرده‌ام ولی با گذشت بیش از 40 روز هیچ توجهی نشده و پاسخ قانع‌کننده‌ای هم نداده‌اند. انتظار می‌رود شکایات مردم را رسیدگی کنند تا مردم دلسرد نشوند.
4119---021
* دانشجویان کارشناسی ارشدی که در دانشگاه آزاد پیامبر اعظم(ص) شهرک قدس مشغول به تحصیل هستند حق اعتراض به نمره خود را ندارند چرا؟ از مسئولین امر درخواست می‌شود علت آن را اعلام نمایند. متأسفانه برخوردهای زننده‌ای هم با دانشجویان دارند.
7790---021
* اگر برای دولت ممکن است برای شهرهای خوانسار، گلپایگان و شهرهای اطراف چند دندان‌پزشک مخصوص اطفال اعزام بکند. دندان‌پزشک‌های موجود درمان اطفال را انجام نمی‌دهند.
2146---0913
* چرا هیچ ارگان و نهادی نیست که به داد حیوانات در جنگل سفیدکوه اطراف لرستان برسد. حیوانات این جنگل توسط جوانان شکار می‌شوند و درختان این جنگل‌ها سوزانده و قطع می‌شود. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
4355---066
* از مهر دشت ملارد تماس می‌گیریم، آب بهای ما دوره‌های قبلی 2 تا 5 هزار تومان بود الان برای اکثر اهالی 200 هزار تومان، 150 هزار تومان می‌آید. لطفاً رسیدگی شود.
2124---0912
* برخی از شرکت‌های قالیشویی در ابتدا برای جذب مشتری قیمت‌ها را متری 5 هزار تومان تا 10 هزار تومان اعلام می‌کنند ولی پس از جلب رضایت مشتری قیمت‌ها را تا سه برابر به بهانه‌های مختلف افزایش می‌دهند چراکسی نظارتی بر کار این قالیشویی‌ها ندارد؟
8798---0912
* با 75 میلیون تومان سپرده‌گذاری در بانک پارسیان و بعد از گذشت چند ماه موفق به دریافت وام 50 میلیونی شدم ولی باید 180 میلیون تومان به بانک برگردانم. در کجای دنیا چنین معامله پرسودی برای بانک‌ها وجود دارد.
ربیعی از آمل