kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۱۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

تقدیر مراجع عظام تقلید از حضور باشکوه ملت در راهپیمایی 22 بهمن

مراجع عظام تقلید با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت گسترده و باشکوه ملت در جشن بزرگ انقلاب، بر ضرورت اهتمام مسئولان برای رفع مشکلات مردم تأکید کردند.


آیت‌الله مکارم شیرازی: حضور مردم در صحنه خاری در چشم دشمنان و مایه امید دوستان انقلاب است
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله مکارم شیرازی با تقدیر از حضور گسترده ملت در راهپیمایی 22 بهمن، ابراز داشت: پس از 37 سال، این حضور مردم باعث شکوه و عظمتی برای نظام اسلامی ایران است.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان قدر مردم را بدانند و در حل مشکلات‌شان کوشا باشند، خاطرنشان کرد: این حضور خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب و وسیله‌ای برای امید دوستان انقلاب اسلامی است.
آیت‌الله نوری همدانی: مردم ثابت کردند پای اصول و آرمان‌ها ایستاده‌اند
آیت‌الله نوری همدانی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: حضور پرشور و میلیونی مردم دو پیام دارد، یک پیام خارجی است که نشان‌دهنده استکبار ستیز بودن ملت است و آمریکا در راس استکبار قرار دارد.
وی تاکید کرد: هر قدر آمریکا و استکبار را بزک کنند مردم استکبارستیزی و صهیونیسم‌ستیزی خود را بیشتر نشان می‌دهند.
استاد درس خارج حوزه اظهار داشت: پیام داخلی حضور گسترده مردم نیز این است که این مردم وفادار و پایبند به اصول و آرمان‌های انقلاب که امام و رهبری مطرح کردند، هستند و روی آن پافشاری می‌کنند.
آیت‌الله جوادی آملی: مسئولان خدمات صادقانه به ملت ارائه کنند
بر اساس این گزارش، آیت‌الله جوادی آملی نیز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، ابراز داشت: از ملت ایران نیز حق‌شناسی می‌کنیم، که در گرامیداشت انقلاب سعی بسیار می کنند، از خدای متعال می‌خواهیم به همه مسئولان کشور توفیق دهد که خدمات صادقانه به ملت ارائه کنند.
وی بیان داشت: از خدای متعال متشکریم که آبروی نظام را در سطح منطقه و بین‌الملل حفظ کرده است.