kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۱۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

ستاد جشنواره موسیقی فجر علی (الکساندر) رهبری را به صداقت در گفتار دعوت کرد(اخبار ادبی و هنری)

ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر نسبت به اظهارات اخیر علی (الکساندر) رهبری درباره اجرای «نینوا» حسین علیزاده در جشنواره، واکنش نشان داده است و رهبر ارکستر سمفونیک تهران را به صداقت در گفتار دعوت کرده است.



به گزارش فارس، علی رهبری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس به حواشی اجرای افتتاحیه جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد و گفت: «به من گفتند که پیام ویدئویی حسین علیزاده نباید در کنسرت پخش شود. من هم پاسخ دادم که اگر قرار نیست ویدئوی علیزاده پخش شود، من هم رهبری نمی‌کنم.»
ساعاتی بعد از درج این مصاحبه، ستاد برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر نسبت به اظهارات رهبر ارکستر سمفونیک تهران واکنش نشان داده و اطلاعیه را منتشر کرده است:
«اجرای ارکستر سمفونیک تهران شامگاه 21 بهمن ماه با اجرای اثر ماندگار حسین علیزاده (نی‌نوا) آغاز و با پیامی از این هنرمند بزرگ همراه شد که مایه افتخار جشنواره سی و یکم بود. این اجرا با دقایقی تاخیر آغاز شد و دلیل آن این بود که علی رهبری در موعد مقرر برای ساندچک در سالن حضور پیدا نکرد و بنا به دلایل نامعلوم اجازه پخش ویدئو مپینگ که دکور جشنواره محسوب می‌شود را نداد این در حالی است که ایشان در مصاحبه‌ای اعلام کردند جشنواره موسیقی فجر اجازه پخش پیام حسین علیزاده را نداده است. بر خود واجب می‌دانیم تا اعلام کنیم که ارسال پیام از سوی این هنرمند بزرگ برای اجرایی در قالب جشنواره، افتخاری برای جشنواره سی و یکم محسوب می‌شود و از این رو آقای علی رهبری را به صداقت در گفتار دعوت می‌کنیم.»