kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۰۸۷
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

مرگ 2 نفر در 2 تصادف

در دو تصادف جداگانه در تهران دو نفر جان خود را از دست دادند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  از تصادف خودرو تانکر 30 هزار لیتری گازوئیل با یک دستگاه خودروی پراید خبر داد و گفت: در این حادثه راننده 32 ساله پراید جان باخت.
سید جلال ملکی به ایرنا گفت: در این حادثه که صبح چهارشنبه در مسیر غرب به شرق بزرگراه بعثت نرسیده به پل افسریه اتفاق افتاد، یک دستگاه تانکر 30 هزار لیتری گازوئیل به دلیل نامشخص با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد کرد.
ملکی افزود: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند راننده پراید در بین کامیون و گاردریل‌های وسط بزرگراه در داخل اتاق ویران شده پراید محبوس شده بود که آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و این مرد32 ساله را از داخل پراید خارج کردند اما وی به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.
مرگ راکب موتورسیکلت
 در برخورد با کامیون
همچنین رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ راکب موتورسیکلت بر اثر برخورد با کامیون در مسیر جنوب به شمال جاده قدیم قم نرسیده به سه راه باقرشهر خبر داد.
سرهنگ مراد مرادی به ایرنا گفت: در این حادثه که بعد از ظهر چهارشنبه رخ داد، یک دستگاه موتور‌سیکلت به علت بی‌توجهی، با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که بر اثر آن راکب  30 ساله موتورسیکلت در دم جان سپرد.