kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۳۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی را که پایان آن مقارن است با میلاد پربرکت حضرت زینب‌کبرا(س) پیام‌رسان عاشورای حسینی(ع) به ملت بزرگ ایران اسلامی و ملت‌های آزاده به ویژه جبهه مقاومت و مدافعان حریم انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم. انتظار می‌رود ملت مسلمان ایران زینب‌گونه پیام استقامت و مبارزه با شرک وکفر و نفاق را به جهانیان عرضه کند تا ان‌شاءالله زمینه ظهور منجی عالم بشریت فراهم شود. مردم ان‌شاءالله با حماسه‌آفرینی خود در 22 بهمن دوست و دشمن را متحیر حضور باشکوهشان خواهند کرد.
طاهری
* دهه مبارک فجر فرصتی برای بازخوانی خواسته ملت در زمان انقلاب یعنی نهادینه شدن فرهنگ اسلامی است که در آن ارزش‌ها (عدالت، بصیرت، آزادگی، استقلال، علم، خودباوری، مبارزه با فقر و فساد و فحشا، دشمن‌شناسی، ولایت‌پذیری امر به معروف و نهی از منکر...) موج زند.
2405---0917
* وزیر خزانه‌داری شیطان بزرگ گفته ما بر هزینه کرد پول‌های آزاد شده ایران نظارت خواهیم داشت! یعنی همین که قراردادهای آنچنانی خرید 118 هواپیما را آنها دیکته کنند و ما امضا کنیم! بیش از 30 ماه تلاش برای توافق هسته‌ای و تحقیر منتقدان یعنی همه چیزت را بده و چیزی نگیر و به جای رونق بازار کسب و کار و تولید داخلی به فکر احیای اقتصاد در حال احتضار دشمن باش؟!
7977---0912
* اگر قرار باشد از هسته‌ای چیزی در متن درس دانش‌آموزان قرار بگیرد زندگی‌نامه شهدای هسته‌ای باید باشد و تعهداتی که در آن بخش عمده‌ای از توان هسته‌ای کشور واگذار و نابود شد.
4052---0912
* بالاخره منظور آقای رئيس‌جمهور از مفهوم کلمه تکراری برد برد در مسئله برجام و پسابرجام معنا شد! غربی‌ها به ویژه پلیس بدشان هم در مسئله برجام برد کردند و هم در مسئله پسابرجام با قراردادهای دهها میلیارد یورویی که عروسی برای احیای اقتصاد بحران‌زده‌شان گردید، آنهم امضای قراردادها زیر سایه سم اسب آنتونیوس! سردار رومی مهاجم به ایران و تحقیر هیئت ایرانی یا استقبال وزیر خارجه‌اش یعنی همان متهم اصلی واردکننده خون‌‌های آلوده به ایدز برای اولین بار به کشور با 1800 قربانی بدون هیچ عذرخواهی و پرداخت خسارت. در حالی که آنها برای سربازان قربانی و آسیب‌دیده‌شان از ما غرمت‌های میلیاردی مطالبه می‌کنند، ما هنوز برای قربانیان جنگ تحمیلی و سلاح‌های شیمیایی و خون‌های آلوده ذره‌ای غرامت نگرفته‌ایم! با این قراردادها آه حسرت برای صاحبان تولید داخلی ماند و بس.
محمدرضا فخرالساعه- جانباز شیمیایی
* متاسف هستیم که به دستور دولت به دانشجویان معترض به قراردادهای خسارت‌بار جدید نفتی حمله گاز انبری می‌شود و تعدادی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند ولی با کسانی که با لباس منقوش به پرچم آمریکا شیطان بزرگ در اجتماعات شادی موهوم مربوط به برجام شرکت کرده بودند کاری نداشتند.
0775---0939
* واقعیت این است که در برجام تحریم‌ها اغلب برداشته نمی‌شوند بلکه به حالت تعلیق درمی‌آیند اما بخش بزرگی از دستاوردهای هسته‌ای نابود شد. چنین معامله پرسود برای آمریکا و پرضرر و زیان برای ایران را چگونه و با چه رویی می‌خواهند در متن درس دانش‌آموزان بگنجانند؟ اگر آن کودک فریاد زد که پادشاه لخت است چه برخوردی با او خواهند کرد؟!
6430----0912
* کلاس برجام برای دانش‌آموزان از سوی آموزش و پرورش مؤثر نمی‌باشد چرا که مردم و مسئولین، خاصه نمایندگان مجلس از مفاد اجرایی و چگونگی اکثر مسائل و حاشیه و اصل برجام آگاهی چندانی ندارند و فقط چند نفر از مسئولین نشست‌های با 5+1 (ظریف، عراقچی، تخت‌روانچی و رئيس‌جمهور) از آن اطلاع دارند. اگر قرار باشد کلاسی با محتوای برجام برگزار شود فقط این افراد قادر به تدریس (البته با قید عدم پاسخگویی به شبهات آن) هستند.
محمودی
* وزیر امور خارجه کشورمان در مورد سفر رئيس‌جمهور به فرانسه اظهار داشته استقبالی که از رئيس‌جمهور کشورمان شده از هیچ کس نشده است! به دکتر ظریف عرض می‌کنم حتی اگر چنین باشد در استقبالی که از قذافی در ایتالیا شد و تصاویرش هست نخست وزیر این کشور حتی دست قذافی را بوسید! دولت تدبیر ما در این سفر به جای توجه به اقتصاد بیمار داخلی به احیای اقتصاد بیمار فرانسه و ایتالیا کمک بزرگی کرد.
علی ایزدپناه- سلمانشهر ساری
* این دولت با هدف اینکه از ذهن مردم ایران پاک نشود قصد دارد به هر قیمت که شده برجام پرهزینه را در متن درس دانش‌آموزان قرار بدهد برخی افراد هم پیش از این خیلی تلاش کردند لقب امیرکبیر به خود بدهند ولی موفق نشدند. باید همه چیز را خدا بخواهد. خداوند هم کار از روی اخلاص را می‌پذیرد نه کاری که مورد قبول کدخدا ! باشد.
2770---0912
* آمریکا مزد پلیس بد یعنی فرانسه را از جیب ایران و با انعقاد دو قرارداد خرید هواپیما و اتومبیل پژو به این کشور اروپایی داد. بنویسید نیاز این کشور تولید است نه خرید اجناس خارجی بی‌ارتباط با مسائل حیاتی اقتصادی مردم.
3893---0911
* آقای رئیس‌‌جمهور پاسخ بدهند چرخیدن چرخ زندگی اقشار حقوق‌بگیر جامعه چه ارتباطی به هواپیمای ایرباس۳۸۰ A خریداری شده از فرانسه دارد که قابلیت نشستن و برخاستن تنها در فرودگاه امام خمینی تهران را دارد.
8826---0912
* یکی از مشکلات ما کشاورزان بذر، کود و سم نامرغوب است. اگر دولتمردان می‌خواهند اقتصاد را درست کنند باید مواد اولیه تولیدات حیاتی را وارد کنند نه پژو و ایرباس. این آقایان به فکر ایرانی‌ها هستند یا به فکر فرانسوی‌ها؟
9424---021
* کلید آقای رئیس‌جمهور اگر در داخل کشور قفلی از مشکلات بیکاری جامعه را باز نکرد ولی در مقابل چندین ده‌هزار شغل در اروپا به وجود آورد.
1813---0912
* خداوکیلی اشتغالزایی اولویت این کشور است یا خرید چندین دستگاه هواپیمای ایرباس از کشور فرانسه که مرفهین جامعه راحت‌تر به سفرهای تفریحی خارجی خود بروند؟
6226---0937