kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۳۲۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶

اخبار کوتاه از فوتبال


کی‌روش بامداد پنجشنبه در تهران
سرمربی تیم ملی بعد از یک استراحت بلند مدت بامداد پنجشنبه به ایران بازمی‌گردد. کارلوس کی روش با توجه به اینکه تیم ملی رقابت‌های رسمی در تقویم نداشت و فدراسیون هم به خاطر بازی‌های امید در قطر زیر بار برگزاری اردوی آماده‌سازی برای شاگردان او نرفت تصمیم گرفت برای درمان و معالجه بیماری کهنه اش به پرتغال باز گردد که مرخصی طولانی مدت او سرو صدای زیادی به راه انداخت.

روایت دایی از پنالتی «عجیب و غریب»
سرمربی تیم صبای قم می‌گوید پنالتی که به نفع گسترش فولاد گرفته شده عجیب و غریب بوده و سبب شد تا تیمش نتواند سه امتیاز بازی را به دست‌ آورد. علی دایی اظهار داشت: موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در نیمه دوم بهتر کار کردیم و حملات زیادی را روی دروازه گسترش فولاد داشتیم ولی یک پنالتی عجیب و غریب به نفع گسترش فولاد گرفته شد و ما نتوانستیم به اهداف‌مان برسیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. وی درباره حضور کم تعداد تماشاگران در این مسابقه گفت: ما مشکلات زیادی در فوتبال‌مان داریم که کمبود تماشاگر یکی از آنهاست. وقتی زمان بازی را ساعت 2:30 ظهر روز دوشنبه قرار می‌دهند طبیعی است که تماشاگر زیادی به ورزشگاه نمی‌آید. ما هم در این موضوع مقصر هستیم و اگر فوتبال خوبی ارائه کنیم مطمئنا تماشاگر بیشتری به ورزشگاه می‌آید.

حقیقی و الحبسی تنها دروازه‌بان‌های آسیایی در اروپا
دروازه‌بان شماره یک ایران با امضای قراردادی سه و نیم ساله به باشگاه ماریتیمو پرتغال پیوست. حالا حقیقی در کنار علی الحبسی، تنها دروازه‌بان‌های قاره کهن هستند که در اروپا حضور دارند. دروازه‌بان تیم ملی عمان برای ریدینگ در لیگ دسته اول انگلیس بازی می‌کند.

سرمربی سپاهان: برانکو را خیلی خوب می‌شناسم
استیماچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان برابر پرسپولیس گفت: ما یک بازی خوب با یک تیم بزرگ داریم. امیدوارم که امروز فوتبال خوبی ارائه بدهیم. من، دوستم برانکو ایوانکوویچ را خیلی خوب می‌شناسم. خوشحالم که دوباره او را می‌بینم. می‌دانم آخر بازی می‌توانیم هر دوی‌مان راضی باشیم. باید بگویم آمده‌ایم اینجا تا بازی را ببریم.

ملوان به سقوط فکر نمی‌کند
سرمربی ملوان معتقد است که این تیم پتانسیل ماندن در لیگ برتر را دارد و به‌هیچ‌وجه به لیگ یک سقوط نمی‌کند. استیلی عنوان داشت: به‌هیچ‌وجه در انزلی حرفی از سقوط ما نیست! همه مسئولان و ما داریم کمک می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و مردم را خوشحال کنیم تمام فکر و ذکر ما مردم هستند و من به ادامه کار ملوان در لیگ، امیدوار هستم. وی افزود: براساس برنامه‌ریزی که من در نیم‌فصل داشتم، می‌خواستم با بازیکنانم از لحاظ جسمی و تاکتیکی کارکنم و شرایط آن‌ها را در این تعطیلات بهبود ببخشم. خدا را شکر مشکلات مالی هم تا حدودی با تلاش همه دوستان برطرف شده است.

محمدی تست می‌دهد و به انگلیس می‌رود
میلاد محمدی پدیده جوان راه آهن که طبق توافق باشگاه به جمع لژیونرهای ایرانی حاضر در روسیه پیوست تا نیم فصل دوم را با پیراهن ترک گروژنی بازی کند دیروز وارد ایالت چچن شد تا تست‌های پزشکی مد نظر باشگاه روسی را انجام داده و قراردادش را امضا کند. ترک گروژنی به عنوان معروف‌ترین باشگاه ایالت چچن این بازیکن را با قراردادی سه و نیم ساله به خدمت گرفت و در قبال رضایتنامه مبلغی در حدود 350 هزار دلار به حساب باشگاه راه آهن پول واریز کرد که قسط اول این رقم هفته گذشته پرداخت شد تا میلاد راهی روسیه شود. در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی و امضای قرارداد نهایی این بازیکن بلافاصله راهی انگلیس می‌شود تا در اردوی آماده‌سازی زمستانی ترک گروژنی خود را به کادر فنی معرفی کرده و همکاری اش را با این تیم آغاز کند.

مکانی در لیست پرسپولیس قرار گرفت
پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با رایزنی‌های سرپرست، مسئولان باشگاه و مساعدت قوه محترم قضاییه و هماهنگی‌ با کادر فنی، کلیه اقدامات لازم در خصوص بازگشت سوشا مکانی انجام شده است.

گواردیولا سرمربی منچسترسیتی شد
باشگاه منچسترسیتی دقایقی پیش رسما اعلام کرد که با پپ گواردیولا برای جانشینی مانوئل پیگرینی به توافق رسیده است. پیگرینی تابستان گذشته قرارداد خود با سیتی را تا سال 2017 تمدید کرده بود با این وجود او دیگر از فصل بعد هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.  قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی سه ساله است.