kayhan.ir

کد خبر: ۶۳۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹

10 کشته و 9 مجروح حاصل حوادث رانندگی در جاده‌ها

در سوانح رانندگی در محورهای مختلف کشور دست کم 10 نفر جان خود را از دست دادند و 9 نفر مجروح شدند.


به گزارش خبرگزاری‌ها، رئیس پلیس سیستان و بلوچستان گفت: دو دستگاه‌ خودروی پراید در محور ایرانشهر- فرعی جلگه رخ‌به‌رخ تصادف کردند که در اثر آن راننده به همراه یک سرنشین خودروی پرایدی که با انحراف به چپ مقصر شناخته شده بود، در دم فوت کردند و راننده خودرویی که در مسیر مجاز در حال حرکت بود مجروح و به بیمارستان انتقال یافت.
وی با اشاره به حادثه دیگری که در کیلومتر 56 محور نیکشهر- چابهار رخ داد گفت: در این حادثه یک دستگاه کامیون کشنده به علت عدم رعایت حق تقدم با سواری سمند برخورد کرده که بر اثر شدت ضربه وارده سه تن از سرنشینان سواری سمند در دم فوت و 5 نفر دیگر در این حادثه مجروح شدند.فرمانده انتظامی شهرستان «کازرون» هم گفت: برخورد یک دستگاه خودروی «پژو 405» با یک دستگاه وانت «کاپرا» در این شهرستان، 3 کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت.سرهنگ مهرداد مشوق افزود: این سانحه رانندگی در ورودی شهر کنار تخته از توابع کازرون رخ داد. خودروی پژو 405 با سرعت زیاد در ورودی این شهر با یک دستگاه وانت کاپرا که در حال دور زدن بود برخورد کرد که در اثر آن خودرو کاپرا دچار آتش‌سوزی شد. وی افزود: علت این سانحه در حال بررسی است.
در همین حال رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ساعت 6 صبح دیروز یک دستگاه کامیون ایسوزو در حوالی ازندریان ملایر با یک دستگاه کامیون لیلاند که به علت نقص فنی در سطح جاده متوقف بود برخورد کرد و راننده و سرنشین ایسوزو که هر دو جوان بودند، فوت کردند.
مهدی شاکری علت این حادثه را بی‌احتیاطی راننده کامیون لیلاند به علت توقف در سطح جاده بدون به کارگیری علائم راهنمایی و رانندگی و بی‌احتیاطی راننده ایسوزو به علت عدم توجه به جلو دانست.