kayhan.ir

کد خبر: ۶۳۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
اگر فکر می‌کنند می‌توانند فراری‌ام دهند در اشتباهند

بنا: با حرف‌های خادم آرامش گرفتم(گفت و گو)


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه با رسول خادم و دست در دست هم کشتی فرنگی را خواهند ساخت، گفت: برنامه شش ساله‌ای را برای کشتی فرنگی ایران تدارک دیده‌ام و مانند چهار سال قبل نمی‌گویم که پس از المپیک خواهم رفت. گزیده‌ای از تازه‌ترین صحبت‌های محمد بنا در ادامه می‌آید:
*هیچ تورنمنتی تا جام تختی نداریم و ان‌شاءالله به استثنای حمید سوریان، امید نوروزی و بشیر باباجان‌زاده که برای سهمیه المپیک باید مبارزه کنند، حبیب‌الله اخلاقی، یوسف قادریان و قاسم رضایی که سهمیه مسابقات جهانی را دارند و کریم‌فر که به خاطر شرایط خاص در این وزن در این مسابقات شرکت نمی‌کند، سایر کشتی‌گیران باید در این جام به روی تشک بروند.
*  من آمده‌ام و وارد میدان شده‌ام تا یک مشت جوان شجاع و باانگیزه که سال‌ها با وجود کمبودها افتخارآفرینی کردند را برای المپیک آماده کنم. من در این مملکت زندگی می‌کنم و کاملا با موقعیت و شرایط آشنا هستم اما وقتی به کشتی‌گیرم می‌گویم که تو حق نداری اعتراض کنی و حرفی بزنی باید خودم به جای همه آنها حرف بزنم و دنبال حق‌شان باشم. روز دوشنبه نشستی با رسول خادم داشتم. در یک جلسه دوستانه و صمیمی حرفهایمان را زدیم و او نیز خیلی صادقانه به من گفت تمام چیزهایی که می‌خواهی را فراهم می‌کنم. همین حرف او باعث شد از دوشنبه آرامش بگیرم. حال مسئولین ورزش هم می‌توانند به کشتی‌گیران و سایر ورزشکاران امید بدهند و در جهت حل مشکلات‌شان قدم بردارند.
*کسانی هم که فکر می‌کنند بنا را می‌توانند فراری بدهند بدانند با قدرت می‌مانم و برنامه شش ساله برای تیم ملی دارم. رسول خادم هم ان‌شاءالله می‌ماند تا دست در دست هم کشتی ایران را برای سال‌ها افتخارآفرینی بسازیم. با همین پشتوانه‌ها تیم ملی بزرگسالان ایران تا سه چهار سال آینده گارانتی دارد. من طوری برنامه‌ریزی می‌کنم که دیگر محکوم به این نشوم که فقط به تعدادی توجه کرده‌ام و در یک وزن یک کشتی‌گیر دارم.