kayhan.ir

کد خبر: ۶۳۷۴۵
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

فراخوان دومین جشنواره ملی آیین دوستی

دومین «جشنواره ملی آیین دوستی» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان روز یکشنبه با انتشار پوستر و شیوه نامه جدید فراخوان داد.


به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان تهران، مسئول اتحادیه استان تهران با اعلام این خبر گفت: امسال علاوه بر چهار بخش « فردی»، «گروهی»، «اختصاصی انجمنی‌ها» و «نامه‌ای به دوست مسلمانم» برای دانش‌آموزان، بخش مجزایی نیز برای شرکت عموم فرهنگیان و مربیان اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی برای نخستین بار در جشنواره پیش‌بینی شده است.
محمدمهدی سلیمی افزود: برای بخش فردی دانش‌آموزی جشنواره قالب‌های «مقاله پنج پاراگرافی» ، «داستان و خاطره»، «عکس‌نوشت»، «نامه‌نگاری»، «‌گزارش‌نویسی» و «فیلم کوتاه و انیمیشن» و برای بخش گروهی قالب‌های «نشریه و روزنامه دیواری» و «نمایشنامه رادیویی» پیش‌بینی شده است.
وی توضیح داد: بخش ویژه «نامه‌ای به دوست مسلمانم» با هدف ایجاد فرصت تمرین تعامل و تقویت وحدت و انسجام بین نوجوانان ایرانی با یکدیگر و سایر مسلمان جهان در نظر گرفته شده و دانش‌آموزان می‌توانند علاوه بر شرکت در هر یک از موضوعات و بخش‌های دیگر در این بخش نیز شرکت کنند.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان تهران تصریح کرد: بخش اختصاصی این جشنواره صرفاً ویژه دانش‌آموزان عضو هیئت‌های مرکزی انجمن‌های اسلامی مدارس است که می‌بایست با مراجعه به سایت آیین دوستی به آدرس www.aiindoosti.ir، شیوه نامه و کتاب کار مربوط به این بخش را دریافت و پس از تکمیل به یکی از پست‌های الکترونیک دبیرخانه جشنواره به آدرس‌های aiindoosti@chmail.ir یا aiindoosti@gmail.com  ارسال کنند.
وی اظهارداشت: عموم فرهنگیان و مربیان اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هم برای شرکت در جشنواره باید با مراجعه به سایت آیین دوستی و دریافت شیوه‌نامه، طرح درس و سایر مطالب مربوط به نامه امام رضا‌(ع) اقدام به ارائه مطالب به دانش‌آموزان نموده و مستندات آن را به انضمام فرم شناسنامه اثر به یکی از پست‌های الکترونیک دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
سلیمی تأکید کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 16 دی ماه سال جاریست و جشن اختتامیه آن در هفته گرامیداشت سیدالکریم، در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم‌الشأن برگزار می‌شود.