کد خبر: ۶۰۸۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
عیادت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از «سلحشور»

صالحی: سریال یوسف پیامبر را به مادرم هدیه کردم(اخبار ادبی و هنری)

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در منزل کارگردان سریال بین‌المللی «یوسف پیامبر(ع)» از نزدیک جویای حال وی شد.

بنا بر گزارش فارس، در این دیدار صالحی ابراز امیدواری کرد با بهبود حال سلحشور، مجموعه تلویزیونی «موسی پیامبر» به زودی ساخته شود.
وی افزود: علی رغم اینکه اهل تماشای تلویزیون نیستم اما سریال یوسف پیامبر(ع) را به دقت پیگیری کردم.
صالحی اظهار داشت: مجموعه سریال یوسف پیامبر(ع) را به مادرم هدیه کردم و ایشان هم چندین بار سریال را تماشا کردند.
وی در این دیدار تاکید کرد که مطمئن است مجموعه موسی پیامبر(ع) از سریال یوسف پیامبر(ع) نیز بهتر و موفق‌تر ساخته خواهد شد.