kayhan.ir

کد خبر: ۶۰۷۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای رئیس‌جمهور با تاسی به شیوه رهبر معظم انقلاب در برخورد با دشمنان خشن و در تعامل با نیروهای نظام از هر سلیقه خوش برخورد باشند.
4587---0912
*‌ اگر دیپلماسی وزارت خارجه کشورمان قوی بود نمی‌بایستی شیخ نشین‌های پاپتی منطقه برای ایران شاخ و شانه بکشند.
1833---0917
* چقدر سخت و در عین حال مضحک است که حامیان فتنه و فتنه‌گران به جای شرمندگی از بی‌بصیرتی خود، امروز به دلسوزان نظام برچسب و تهمت افراطی‌گری بزنند!
6740---0911
* برخی کسانی که در داخل با استکبار هم‌صدا شده و اعلام می‌کنند رئیس‌جمهور قانونی سوریه کنار برود! چرا یک نسخه هم برای عربستان سعودی و شیخ‌نشینان پادشاهی مادام‌العمر خلیج‌فارس نمی‌پیچند تا منطقه از شرارت آنها آرامش ببیند؟ غیر از این است که خودشان نمک‌گیر این رژیم‌های عقب‌افتاده‌اند؟
5044---0939
* آقای رئیس‌جمهور از روزنامه‌ها خواسته به مردم امید بدهند وقتی دولت برای رفع مشکل اقتصاد و فرهنگ کشور قدم مهمی برنداشته و برنمی‌دارد نشریات از خودشان چه بنویسند و چگونه امید بدهند؟ چون همه روزنامه‌ها هم که نمی‌توانند دروغ بنویسند.
0471---0910
* گویا برخی از مسئولین در خواب غفلتند و یا سهل‌انگار. دولت تدبیر کاملا برخلاف سیاست‌های عالی نظام در مورد  اقتصاد مقاومتی عمل می‌‌کند. سیستم نظارتی - حراستی ما را در دوم خرداد از کار انداختند و بچه‌های حزب‌اللهی باید فقط نظاره‌گر شیطنت‌های انگلیس خبیث و آمریکای پلید در نفوذ به بخش‌های مختلف نظام باشند!
مهرابی - کاسب و جانباز فتنه 88
* رئیس اتاق بازرگانی گفت این هیئت‌های اقتصادی خارجی که پس از توافق در رفت و آمد به کشورمان هستند دست‌آوردهای عینی و کاربردی نداشته‌اند و شاید برای سیاحت و گردشگری سفر کرده باشند! پس چرا دولت این همه گرد و خاک می‌کند؟
5293---0912
*‌ یکی از وعده‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور تقویت ارزش پول ملی بود و این مبتنی بر انتقادات جدی ایشان به دولت قبل و کاهش ارزش پول  ملی و افزایش قیمت دلار بود ولی متاسفانه پس از گذشت 2 سال به جای اینکه شاهد افزایش ارزش پول ملی باشیم شاهد رسیدن قیمت دلار به 3540 تومان در تاریخ 94/8/17 هستیم. در صورت تداوم این روند تا پایان سال دلار از 4000 تومان هم  فراتر خواهد رفت و این مایه سلب اعتماد از کسانی است که توقف صنعت هسته‌ای را مایه رونق اقتصا‌د‌ی معرفی می‌کردند.
غفوری
* وزیر خارجه شیطان بزرگ ایران را حامی تروریسم اعلام کرد! این است نتیجه فتح‌الفتوح دولت که بعد از 36 سال وزرای خارجه ایران و آمریکا ساعت‌ها و ماه‌ها با یکدیگر مذاکره کردند!
4862---0912
* تا دولت یارانه بنده و خانواده‌ام را قطع نکرده و به حساب ایران‌خودرو واریز نکرده حاضرم این یارانه را به حساب روزنامه‌های منتقد دولت و محروم شده از یارانه پرداخت بکنم.
2517---0917
* آقای جنتی وزیر ارشاد اسلامی که خیلی راحت نفوذ دشمن در عرصه مطبوعات را انکار می‌کند در گناه خسارت‌هایی که دشمنان در این عرصه به اعتقاد و فرهنگ ملت وارد می‌کنند شریک می‌باشد.
2770---0912
* در جریان سیلاب اخیر ایلام خوابگاه دانشکده فنی حرفه‌ای دختران ایلام آسیب‌هایی دید که موجب تعطیلی در بارندگی اول شد. پس از چندی اعلام شد که دانشجویان به خوابگاه برگردند ولی در بارندگی دوم نیز این مشکل تجدید شد- که مثل همیشه این مشکل به دولت قبل ربط داده شد- در حال حاضر نیز دست به دامن دانشگاه آزاد شده و خوابگاه موقتی از آنها اجاره کرده‌اند ولی دانشجویان در بلاتکلیفی و خانواده‌ها در اضطراب به سر می‌برند. از مسئولین وزارت علوم درخواست می‌شود مشکل این دانشجویان را مرتفع نمایند.
دانشجوی دانشکده فنی حرفه‌ای دختران ایلام
* وقتی دولت برای خرید خودرو 25 میلیون تومان و برای ازدواج 3 میلیون تومان وام پرداخت می‌کنند مشخص است که اولویت این دولت آسان شدن ازدواج و زندگی مشترک جوانان نیست بلکه دغدغه اصلی مسئولان فقط مصرف‌گرایی و حل مشکلات مالی دستگاه‌های تابع خودش است.
نراقی و 8902---0914 و 4221---0912
* بیش از دو میلیون نفر بیکارند و بیش از 60-70 درصد حقوق‌بگیران از حقوق یک میلیون و نیم به پایین دریافتی دارند. این جمعیت بزرگ چگونه قادرند از وام با اقساط 609 هزار تومانی بهره‌مند شوند و یا وام خودرو دریافت کنند؟ واقعا مردم را چه فرض می‌کنند؟ بناست مشکل مردم حل شود یا اینکه بانک‌ها سود بیشتری ببرند و شرکت‌های دولتی چاق‌تر شوند!
محمدآقا
* کارمندی که دریافتی ماهیانه‌اش 900 هزار تومان است چگونه می‌تواند بابت 10 میلیون وام برای خرید کالا هر ماه 600 هزار تومان قسط بپردازد.  چرا در میان دولت و دولتمردان یک درد آشنا وجود ندارد که بداند مردم چه می‌کشند.
7699---0913
* چقدر واقعا برخی مسئولین کم‌توجهند که بدون تامین زیرساخت‌های امنیت اخلاقی و فرهنگی سخن از گسترش پهنای باند اینترنت می‌گویند و بعد اظهار می‌دارند هم‌زمان هم باید فرهنگ مواجهه با فرهنگ دشمن را به مردم یاد داد. در حال حاضر با یک کلیک می‌توان به فیلم‌های مستهجن در اینترنت دست یافت. چطور فردا با افزایش پهنای باند بدون مقدمات آن می‌خواهند فرهنگ‌سازی کنند؟
0996---0919
* به منظور تسهیل ارتباط روزانه میلیون‌ها نفر از مردم تهران و کرج و کاهش تردد و ترافیک سنگین شایسته است مخابرات بدون توجه به کسب درآمد، هم‌کد شدن تلفن ثابت این دو کلانشهر را عملی سازد.
8949---0912
* از مسئولان تقاضا داریم در راه‌اندازی مترو هشتگرد تسریع نمایند. واقعا رفت و آمد برای ما ساکنان این منطقه به معضل تبدیل شده است.
5531---0912
* اخیرا تعدادی موتور با آرم شرکت پست برای ما پستچی‌ها خریداری شده و ماهانه 100 هزار تومان از حقوق ما کسر می‌شود. مسئولان پست به چه عنوان موتورسیکلت می‌خرند و این هزینه را بر گردن ما پستچی‌ها می‌اندازند. اگر قرار بود این اتفاق بیفتد قبلا اعلام می‌کردند تا ما موتورسیکلت شخصی نخریم و متحمل هزینه مضاعف نشویم.
0639---021
* قرص پنتاسا که مصرف آن برای ما بیماران مبتلا به بیماری گوارشی حیاتی است در شهرستان رشت نایاب می‌باشد. اعلام کردند پودر این قرص عرضه خواهد شد ولی خبری نشد. مسئولان وزارت بهداشت ما بیماران شهرستانی را دریابند.
همتی از رشت
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 2
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان مورخ 94/8/10 بدینوسیله پاسخ این منطقه که براساس جوابیه معاونت شهرسازی و معماری منطقه دو تهیه شده، به شرح ذیل اعلام می‌گردد. در پاسخ به شهروندی که عنوان داشته: (فروش تراکم از سوی شهرداری به تازگی باب شده است باعث تخریب فضای سبز و باغ‌های اطراف شهرها و داخل شهر می‌شود. در منطقه طرشت انتهای جناح و خیابان گلاب که باغ‌های توت زیادی دارد در یک کوچه 6 متری و 4 متری اقدام به ساخت برج و خیابان کرده‌اند. تمام پلاک این مناطق به خیابان تبدیل شده است و برای برج‌سازی مهیا می‌شود) به آگاهی می‌رساند، کلیه پلاک‌هایی که دارای رای باغ می‌باشند می‌توانند در چهارچوب مقررات ماده 14 زمین شهری و دفترچه ضوابط طرح تفصیلی اقدام به احداث بنا نمایند و به جهت حفظ درختان موجود در سایت با کاهش سطح اشغال تا 30درصدی  و افزایش ارتفاع تا 10 طبقه، صدور پروانه وفق ضوابط امکان‌پذیر می‌باشد.