kayhan.ir

کد خبر: ۶۰۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

اختلاف رسانه‌ای ایوبی و افخمی گسترده شد(اخبار ادبی و هنری)

دامنه درگیری‌های رسانه‌ای رئیس سازمان سینمایی با مجری برنامه تلویزیونی «هفت» گسترده‌تر شد. به طوری که افخمی در نامه خود، ایوبی را برج عاج‌نشین و مبتلا به توهم توطئه دانست و متقابلا، مدیر دفتر ایوبی نیز افخمی را دروغگو معرفی کرد!

به گزارش خبرنگار کیهان، پس از انتقادات بهروز افخمی از حجت‌الله ایوبی و کنایه‌های ایوبی به افخمی، این بار مجری هفت در نامه‌ای سرگشاده، به رئیس سازمان سینمایی واکنش نشان داد. افخمی در این نامه نوشت: ما با دولت آقای روحانی طرف نیستیم. ما حتی با کارآمدی و کفایت آقای جنتی در مقام وزیر ارشاد کاری نداریم. موضوع پرسش ما فعلا فقط کارآمدی و کفایت شخص شما در مقام ریاست سازمان سینمایی کشور است. شما حق ندارید دعوت مرا برای شرکت در برنامه هفت که از طریق این مکتوب برای چندمین بار تکرار می‌شود، نادیده بگیرید.
وی همچنین عنوان کرد: ما برخلاف شما نمی‌توانیم در برج عاج بنشینیم و از رویارویی با مردم در تلویزیون فرار کنیم و در حالی که سالن‌های نمایش کم تعداد باقی مانده در مملکت، پر از خالی است به آغوش باز جشنواره‌های سیاست‌زده اروپایی برای فیلم‌های ایرانی مورد سفارش بیگانگان افتخار کنیم. این را هم نمی‌توانیم که هر مخالفت و انتقادی را سیاسی جلوه دهیم و توهم توطئه ایجاد کنیم و برای جلوگیری از سقوط، خودمان را به کلیت نظام یا دولت طناب‌پیچ کنیم.
رئیس دفتر حجت‌الله ایوبی هم در واکنش به این نامه، خطاب به افخمی نوشت: اگر منظور شما از تماس با دفتر ریاست سازمان، گفت‌وگو با بنده بوده است، باید به عرض برسانم که از طرف شما و یا همکارانتان در برنامه «هفت» هیچ‌گونه تماسی با دفتر ریاست سازمان جهت گفت‌وگو  یا دعوت از جناب آقای دکتر حجت‌الله ایوبی صورت نگرفته است؛ بنابراین اظهارات حضرتعالی متأسفانه دروغ است.