kayhan.ir

کد خبر: ۶۰۶۸۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

اخبار کوتاه از فوتبال

برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال پس از انتخابات فیفا
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس این فدراسیون پس از انتخابات فیفا برگزار می‌شود. پیش از این گفته می‌شد احتمالاً انتخابات فدراسیون 4 اسفند امسال برگزار خواهد شد که بعداً کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که انتخابات در تاریخ 12 اسفند برگزار خواهد شد. البته قرار است انتخابات فیفا در تاریخ 6 و 7 اسفند در زوریخ برگزار شود که این موضوع نیز روی انتخابات ایران تأثیر گذار بوده و علی کفاشیان در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرده است که انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در نیمه دوم اسفند ماه امسال و احتمالاً در تاریخ 18 اسفند برگزار می‌شود.
دایی: نمی‌دانم معیار دعوت بازیکن به تیم‌ملی چیست؟  
علی دایی دیروز درباره عملکرد تیم ملی ایران برابر ترکمنستان، گفت: جوانگرایی که در تیم ملی رخ داده خیلی خوب است ولی باید پایدار باشد و نباید این‌گونه باشد که بعد از مدتی کار را رها کنند. سرمربی صبای قم در واکنش به این سوال که نظرش راجع به اینکه کی‌روش گفته رحمتی مثل دایی از تیم ملی بازنشسته شده، چیست؟ گفت: نمی‌دانم منظور کی‌روش چه بوده اما باید بگویم که ما بازیکنان خیلی آماده‌ای در لیگ داریم که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند. ما دوست داریم معیار دعوت به تیم ملی را بدانیم.
بازگشت مدافع مغضوب فرکی به سپاهان
علی احمدی، مدافع تیم فوتبال سپاهان که از ابتدای فصل امسال با نظر حسین فرکی به خاطر مسائل فنی از این تیم کنار گذاشته بود پس از برکناری فرکی از این تیم اصفهانی دوباره به تمرینات این تیم بازگشت.
قضاوت فغانی در جام باشگاه‌های جهان 2015
داور فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2015 برای قضاوت رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان 2015 در ژاپن انتخاب شد.رقابت‌های جام باشگاه جهان 2015 با میزبانی ژاپن از 19 لغایت 29 آذر 94 برگزار می‌شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا از انتخاب علیرضا فغانی جهت قضاوت این مسابقات خبر داد. رضا سخندان و محمدرضا منصوری به عنوان کمک داوران فغانی در رقابت‌های جام باشگاه جهان 2015 حضور خواهند داشت.