kayhan.ir

کد خبر: ۶۰۶۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

آناستازی یا لوزانو؛ سرمربی تیم ملی والیبال فردا معرفی می‌شود

پس از تشکیل جلسه فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون والیبال مقرر شد سرمربی تیم ملی بزرگسالان تا فردا(دوشنبه) انتخاب و معرفی شود.

با توجه به سفر دیروز داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به عربستان جهت شرکت در اجلاس هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا، جلسه فوق‌العاده هیئت رئیسه فدراسیون والیبال جمعه شب گذشته در خصوص بررسی آخرین وضعیت گزینه‌های سرمربی تیم ملی والیبال برگزار شد.
در این جلسه افشاردوست و خوش‌خبر آخرین اخبار و اطلاعات را از مذاکرات خود با آناستازی و لوزانو در اختیار اعضا قرار دادند و در جلسه شرایط آنها مورد بررسی قرار گرفت. امیرحسین منظمی عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در این خصوص گفت: قرار است طی روز‌های اخیر برنامه لیگ لهستان و لیگ اروپا تغییر کند و با توجه به اینکه هر دو مربی مدنظر ما در لهستان هستند منتظر می‌مانیم تا برنامه جدید خود را به ما اعلام کنند. به هر حال باید برنامه جدید دو مربی را بررسی کنیم و هرکدام که زودتر به ایران بیاید شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت تیم ملی را دارد. هر دو گزینه اعلام کرده‌اند که تیم ملی والیبال ایران برای مسابقات انتخابی المپیک باید 10 روز زودتر به ژاپن برود و با این شرایط زمان آماده‌سازی تیم در ایران کمتر از قبل هم خواهد شد.