kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۹۱
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۹

اخبار کوتاه از فوتبال


تعیین ناظر انضباطی برای دیدارهای حساس لیگ
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که برای بازی‌های حساس لیگ برتر ناظر انضباطی تعیین می‌شود. حسن زاده گفت: طی روزهای گذشته و طی جلساتی که با رئیس و دبیر کل فدراسیون و همچنین رئیس سازمان لیگ داشتیم و توصیه‌هایی که آنها داشتند، به این نتیجه رسیدیم که برای بازی‌های حساس هفته‌های پایانی لیگ برتر و لیگ یک، ناظران انضباطی بگذاریم تا همه اتفاقات را رصد کنند.

محمدي اصلي‌ترين گزينه براي دستياري وينگادا
اکبر محمدي، سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال جوانان گزينه اصلي فدراسيون فوتبال براي دستيار اولي نلو وينگادا در تيم ملي المپيک است. چند ماه پيش، پس از آن که فدراسيون فوتبال تصميم گرفت سرمربي خارجي براي تيم المپيک انتخاب کند، با توجه به اين که تيم المپيک فعلي از بازيکناني تشکيل مي‌شود که سابق بر اين عضو تيم ملي جوانان بودند و همه آنها را اکبر محمدي استعداديابي کرده بود، اين مربي از همان زمان جزو گزينه‌هاي اصلي فدراسيون براي دستياري مربي خارجي انتخابي قرار گرفت.

بدهي پرسپوليس بيش از 60 ميليارد تومان است
مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس ميزبان بدهي اين باشگاه را فراتر از 60 ميليارد تومان عنوان کرد.وی ادامه داد: آنچه باعث اين اختلاف فاحش در اعلام ميزان بدهي باشگاه شده اين است که رويانيان معتقد است ميزان بدهي زمان مديريت او 5 ميليارد تومان است و علي پروين ميزان کل بدهي باشگاه را 60 ميليارد تومان عنوان مي‌کند.

مخالفت با رفتن حدادی فر به استقلال
سعيد آذري، مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: هيچ نامه‌اي از باشگاه استقلال براي جذب قاسم حدادي‌فر دريافت نکرده‌ايم. با توجه به شرايط پيش آمده در بازي ذوب‌آهن مقابل فجرسپاسي شيراز و وضعيت حساس پيش روي ذوب‌آهن نه با رفتن اين بازيکن به تيم استقلال موافقت کرده و نه با جدايي بازيکن ديگري از تيم خود موافقت خواهيم کرد.

داوران‌قرقيزستاني‌ديدارايران-کويت‌راقضاوت‌مي‌کنند
ديميتري ماشنستوف، به همراه سرگي گريشوچنکو و چيني بکوف ضميربک از کشور قرقيزستان ديدار تيم‌هاي ايران و کويت را در ورزشگاه انقلاب کرج قضاوت مي‌کنند. داورچهارم اين بازي فيزولين تيمور از قرقيزستان است.

دایی از پرسپولیس نمی‌رود
سرمربي پرسپوليس مي‌گويد براي اين تيم برنامه سه ساله دارد. او جدايي‌اش از پرسپوليس در پايان ليگ را "شايعه” خواند. دایی گفت: من براي حضوري يک ساله هيچ وقت به پرسپوليس نمي‌آمدم. قرارداد من با اين باشگاه سه ساله است و براي پرسپوليس برنامه‌اي سه ساله دارم. نتيجه‌ کار من بعد از سه سال مشخص مي‌شود. خدا را شکر از برنامه سال اول عقب نيستيم و اگر بچه ها تلاش کنند مي‌توانيم جلو هم بيفتيم. من روزي از پرسپوليس مي روم که دينم را به هواداران و مردم ادا کرده باشد.

جريمه 20 درصدي مربيان و بازيکنان ذوب‌آهن
با اعلام سعيد ‌آذري مديرعامل باشگاه ذوب آهن کادر فني، کادر سرپرستي، پزشکي و بازيکنان تيم فوتبال ذوب آهن 20 درصد از مبلغ قراردادشان جريمه شدند.

قلعه‌نويي مي‌ماند تا استقلال را قهرمان آسيا کند
مديرعامل باشگاه استقلال تاکيد کرد، امير قلعه‌نويي به همکاري خود با تيم فوتبال اين باشگاه ادامه مي‌دهد تا آبي‌پوشان را به قهرماني آسيا برساند. فتح‌الله‌زاده گفت: قلعه‌نويي کارش را تازه آغاز کرده و مي‌خواهد در آينده با بستن تيم قدرتمند ماموريتش را براي قهرماني استقلال در آسيا به پايان برساند. ما از مذاکره تيم‌هاي ديگر با قلعه‌نويي ناراحت نيستيم، چون تقاضا براي جذب مربي خوب امري طبيعي است. البته ما صحبتي با قلعه‌نويي انجام نداده‌ايم ولي رابطه من و قلعه‌نويي به گونه‌اي است که او در استقلال خواهد ماند.

تراکتورسازی بازیکن کمکی گرفت
باشگاه گسترش فولاد با انتقال مصطفی اکرامی به تیم تراکتورسازی تبریز برای همراهی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد.

قرارداد مبعلی با استقلال ثبت شد
ایمان مبعلی که قرارداد خود را با باشگاه استقلال صنعتی خوزستان لغو کرد و در اردوی استقلال تهران در کیش حضور یافته بود بعد از ظهر دیروز در هیات فوتبال استان تهران حضور یافت و قرارداد خود را با این تیم به طور رسمی ثبت کرد.