kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۲

کیهان و خوانندگان


* به قدرت‌های پوشالی غرب عرض می‌کنم سر به دار می‌دهیم ولی تن به ذلت و خواری نمی‌دهیم.
بیدی از شهر سربداران (سبزوار)
* از این تیتر کیهان «زبان دراز آمریکا لگدمال شد» بعد از راهپیمایی مردم در 22 بهمن واقعا لذت بردم. متاسفانه روزنامه‌های زنجیره‌ای جرأت و غیرت آن را نداشتند که حضور ملت را به رخ دشمنان بکشند، شاید اصلا دلخور شده بودند!
8229---0913
* به آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان بفرمایید مردم در راهپیمایی 22 بهمن به آمریکا جواب دندان‌شکن دادند شما به عنوان مسئول دستگاه دیپلماسی کشور آیا نباید با این پشتوانه قوی جواب یاوه‌گویی‌های آمریکایی‌ها را بدهید؟
5024---0912
* در جواب آن کسی که در روز 25 خرداد 88 مردم را به شورش علیه قانون دعوت کرد و امروز گفته است حماسه سیاسی با رفع کدورت کامل می‌شود بنویسید اولا بین نیروهای انقلاب کدورتی نیست که نیاز به رفع آن باشد ثانیا حماسه سیاسی یا حماسه اقتصادی کامل می‌شود البته اگر فتنه‌گران فرصت بدهند و برای دولت حاشیه درست نکنند.
5185---0917
* آقای روحانی رئیس جمهور محترم دم از فراجناحی بودن می‌زند ولی عملکردش نشان می‌دهد که از وقتی روی کار آمده فقط از یک جناح خاص طرفداری کرده است.
4162---0935
* یکی از سران فتنه گفته است حماسه سیاسی با رفع کدورت کامل می‌شود ولی مردم نظرشان این است که با محاکمه و به مجازات رساندن سران فتنه حماسه سیاسی آنان کامل خواهد شد.
5095---0913
* از خانم زارعی که در هنگام دریافت جایزه از شهدا و مادران آنان یاد کردند تشکر می‌کنم به امید روزی که همه هنرمندان شهدا را چراغ راه خود بدانند. آن روز روزی است که هنر در جایگاه حقیقی خود قرار خواهد گرفت.
5637---0913
* به وزیر محترم خارجه عرض می‌کنم هرگاه پشت میز مذاکره نشسته‌اید یادآوری‌ کنید که دانشمندان هسته‌ای ما به دست چه کسانی به شهادت رسیدند آیا بخشی از همین گروه 5+1 و  عزیزدردانه آنها در فلسطین اشغالی نبودند؟
8617---0912
* اعزام ناوگان جنگی ایران به آب‌های نزدیک آمریکا باعث غرور و افتخار ملی ماست.
قربانی
* حریری وابسته به آل سعود گفته اگر حزب‌الله از سوریه خارج نشود مردم لبنان روی آرامش نخواهند دید. باید گفت وی و رفیقان همقطارش فرامین و خواسته‌های صهیونیست‌ها را اجرا می‌کنند غیرت عربی هم ندارند. یقینا آنها پیروزی صهیونیست‌ها در جنگ 6 روزه، و شکست آنان در جنگ 33 روزه را در یاد دارند. باید گفت شما دشمن دشمنان اسرائیل غاصب هستید. و هدف شما سلفی‌ها و تکفیری‌ها نسل‌کشی مسلمانان است کاری که اسرائیل غاصب توسط شما نادانان می‌کند.
2943---0916
* با توجه به ایام فاطمیه اول و دوم در ایام نوروز گویا قرار است تئاتری در تالار وحدت از هفته دوم فروردین سال 93 برگزار گردد. این قبیل تئاترها که با رقص و موسیقی و... همراه است حتی در غیر ایام فاطمیه(س) نیز مشکل دارد. چطور مسئولین دولتی حاضر شده‌اند تا در چنین ایامی با آن موافقت کنند.
احمدی‌فر
* یک سال است که پس از 29 سال سابقه کار در مجتمع متقین اوقاف از کار بیکار شده‌ایم. علت آن هم انحلال این مجتمع است و طی این یک سال هنوز تعیین تکلیف نشده و دفترچه‌های بیمه‌های ما نیز باطل شده است. با این وصف سبد کالا نیز به ما تعلق نگرفته است. از مسئولین امر درخواست می‌شود نسبت به تعیین تکلیف خدمتی و سبد کالای ما اقدام نمایند.
سلطانشاه
* وزارت نیرو از سال گذشته حق‌الزحمه شرکت ما را پرداخت نکرده و حال هم می‌گوید اوراق مشارکت مدت‌دار می‌دهیم تا از طریق شرکت واسطه نقد کنید از سود آن که خبری نیست هیچ 24 درصد هم باید به دلال بدهیم! این است عدالت محوری؟!
شرکت تواناب
* از مسئولین امر واگذاری زمین زراعی سؤال کنید که واگذاری زمین کشاورزی توسط هیئت 7 نفره جز اولین مصوبه شورای انقلاب چرا به صدور سند مالکیت نمی‌رسد؟ مگر چند سال اجاره به شرط تملیک باید بپردازیم؟
جمعی از زارعان حومه دزفول
* از مسئولین ستاد نماز جمعه درخواست می‌شود اقداماتی مثل نظم و انضباط مصلی از قبیل صوت، نصب تابلوهای راهنما برای دسترسی به اتوبوس‌های شرکت واحد هر مسیر، تامین آب‌گرم برای سرویس‌های بهداشتی و... انجام دهند.
6775---0912
* از وزارت راه و شهرسازی، بهداشت و ناجا و... درخواست می‌شود تمهیداتی برای حضور دائمی پزشک، سرویس‌های بهداشتی مناسب، سایه‌بان و... در پاسگاه‌های پلیس راه‌های کشور به ویژه خوزستان داشته باشند.
حاجی‌زاده
* چرا عیدی و پاداش ما نیروهای قراردادی مدت موقت کارگری باید کارمندی پرداخت شود؟ از وزیر کار درخواست رسیدگی دارم.
6178---0938
* گروهی از مردم بیمه صندوق روستایی هستند چرا؟ و به این افراد سبد کالا تعلق نمی‌گیرد و فراموش شده‌اند.
0432---0918
* پسرم را که همسر عقد کرده دارد پس از 3 سال کار در یک شرکت صنعتی جواب کرده‌اند و قرارداد با او را برای ادامه کار تمدید نمی‌کنند. نمی‌دانیم با قضیه عروسی آنان که قرار شده در اردیبهشت ماه سال 93 باشد چگونه کنار بیاییم.
3025---0911
* تدبیر دولت در سهمیه‌بندی آرد نانوایان موجب تعطیل شدن نانوایی‌های کوچک شده است. در توزیع سبد کالا هم که آن مشکلات عدیده به وجود آمد. دعا می‌کنیم چنین تدبیرهایی در یک جایی متوقف بشود.
9332---0937
* در شهر خرو از توابع نیشابور درآمد اکثر شهروندان از راه تهیه و فروش آلو بخارا به دست می‌آید ولی گروهی دلال این محصول را با قیمت ارزان خریداری و با بالاترین قیمت به دست مصرف‌کننده می‌رسانند. چرا وزارت کشاورزی در حمایت از کشاورزان این منطقه کاری انجام نمی‌دهد.
3988---0915