kayhan.ir

کد خبر: ۵۸۷۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

معاون رئیس پلیس دبی باز هم غلط اضافی کرد!

معاون رئیس‌ پلیس دبی اعلام کرد: گروه‌های ایرانی باید برای براندازی نظام این کشور تسلیح شوند.

به گزارش فارس، «ضاحی خلفان» معاون رئیس‌ پلیس دبی در تازه‌ترین اظهارات خود اعلام کرد گروه‌های ایرانی باید با هدف براندازی نظام این کشور تسلیح شوند.
خلفان در توئیتر خود مدعی شد سلاح‌هایی که انصارالله در یمن استفاده می‌کند، سلاح‌هایی ایرانی است، کشورهای عربی باید به شیوه خود به این کار پاسخ دهند و گروه‌های ایرانی در تهران را برای براندازی نظام مسلح کنند.
وی در ادامه نوشت ایران یا باید به حسن هم‌جواری پایبند باشد یا اینکه هشدار دهد، کسی که گمان می‌کند می‌تواند با طایفه‌گرایی واقعیت امت عربی را تغییر دهد در اشتباه است و ایران دیگر نباید به این روش ادامه دهد.
این چندمین بار از آغاز تجاوزات ائتلاف عربی علیه یمن (حدود 7 ماه پیش) است که خلفان ایران را متهم به مداخله در امور یمن می‌کند.
عناد و دشمنی امارات و برخی دیگر از شیخ‌نشین‌های خلیج فارس از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ضد نظام اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست. با نگاهی اجمالی به اسناد حمایت‌ها و کمک‌های مالی و تسلیحاتی اعراب خلیج فارس به صدام معدوم در طول جنگ تحمیلی هشت ساله ضد ایران به خوبی مشهود می‌شود شیخ‌نشینان خلیج فارس سالانه ده‌ها میلیارد دلار به ماشین جنگی صدام ضدجمهوری اسلامی ایران کمک کرده‌اند و از هیچ راهی برای منفعل کردن و تهدید ایران روی نگردانده‌اند.
در طول‌ سال‌های پس از انقلاب نیز این «خرده کشورها» همواره با حمایت و تجهیز گروهک‌های تروریستی و تسلیح این نیروهای معاند و جنایتکار، خون بسیاری از هموطنانمان را در اقصی نقاط کشور به خصوص در شرق و جنوب شرق کشور ریخته‌اند.
حمایت از گروهک تروریستی جندالشیطان از جمله این لکه‌های ننگ است.
به نظر می‌رسد شکست در دخالت و تجاوز امارات به یمن که باعث کشته شدن ده‌ها تن از نظامیان این کشور شده، از اصلی‌ترین دلایل اتخاذ چنین مواضع ابلهانه‌ای از سوی برخی‌ مقامات اماراتی است.