kayhan.ir

کد خبر: ۵۸۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

اخبار کوتاه از فوتبال

مظلومی: فشردگی لیگ عامل این نتایج است
سرمربی استقلال می‌‌گوید آنچه انتظار داشته در بازی مقابل هم‌نام خوزستانی محقق نشده است. پرویز مظلومی بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال خوزستان، درباره این دیدار گفت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. نیمه اول اصلا خوب نبودیم و آنچه انتظار داشتیم محقق نشد. با وجود اینکه گل خوردیم ولی زود به بازی برگشتیم. او افزود: در نیمه دوم تقریبا هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و چند فرصت خوب را هم از دست دادیم. اصلا از نتیجه راضی نیستم و باید قدر این امتیازات را بدانیم. فشردگی‌ای که بازی‌ها دارد، ما را مجبور می‌کند تغییراتی را در ترکیب داشته باشیم. سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که دلیل مشکلات تیمش چیست، گفت: دور بودن از بازی‌ها و تعطیلی لیگ کیفیت را پایین می‌آورد. با اینکه تیم ما صدر جدول است، امروز استقبال زیادی از بازی نشد و یکی از دلایلش را وسط هفته بودن بازی می‌دانم. به هرحال دلیل اصلی وضعیت فعلی را فشردگی لیگ می‌دانم. تغییرات زیاد خواسته من نیست ولی مجبوریم این کار را بکنیم. وی درباره عملکرد کرار در این دیدار بیان کرد: از عملکرد او راضی نیستم. تمرینات خوبی کرده بود ولی توقعی که از او داشتیم را نتوانست عملی کند.
پاسخ جلالی به ادعاهای مدیرعامل باشگاه سایپا
سرمربی تیم فوتبال سایپا با انتقاد از عملکرد مدیرعامل این باشگاه می‌گوید تیمش در نتیجه‌گیری خوب عمل کرده اما مشکلات زیادی از نظر امکانات دارد. مجید جلالی درباره مشکلاتش با مدیریت باشگاه سایپا اظهار کرد: رضایی توقع دارد ما همه بازی‌ها را ببریم و هر زمان که می‌بازیم مشکلات زیادی از نظر روانی و روحی برای تیم ایجاد می‌کنند. او با اشاره به دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن و استقلال اشاره کرد: قبل از دیدار مقابل ذوب‌آهن ما 4 بازی انجام داده بودیم که در هر 4 مسابقه به پیروزی رسیدیم اما پس از شکست مقابل ذوب‌آهن، تیم‌مان از رتبه چهارم به رتبه پنجم جدول آمد. یک روز بعد از آن بازی رضایی با آقای پورغلامی تماس می‌گیرد و به او می‌گوید که من می‌خواهم جلالی را بردارم و تو را سرمربی سایپا کنم. به نظر افرادی که در حوزه مدیریت فوتبال فعالیت می‌کنند و الفبای فوتبال را می‌دانند این کار چه معنی دارد؟ من گلایه‌های زیادی دارم که ان‌شاءالله همه آنها را به اعضای هیئت مدیره می‌گویم. وی ادامه داد: رضایی گزینه‌های مربی‌گری تیم را معرفی می‌کند که چه اتفاقی رخ دهد؟ من هفته قبل به او گفتم هر مربی‌ای که می‌خواهی را به تیم بیاور. ما با هم دعوا نداریم. من از هیئت مدیره می‌خواهم وضعیت ما را هرچه زودتر مشخص کند. واقعا برای من هم با این شرایط سخت است که کار کنم. این اتفاقات نمی‌تواند راه ما را برای آینده هموارتر کند تا تیم را از شرایط سخت خودش خارج کنیم.جلالی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره همه چیز را به خوبی می‌دانند. من منتظرم آنها به یک جمع‌بندی بهتر برسند تا بدانم وضعیت کارم چه خواهد شد.
گوانگ‌جو چین - الاهلی در فینال لیگ قهرمانان آسیا
دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان گامبا اوزاکا و گوانگ‌جو با تساوی بدون گل خاتمه یافت. تیم فوتبال گامبا اوزاکا ژاپن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 13:30 میزبان گوانگ‌جو چین بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید و با توجه به پیروزی دو بر یک تیم چینی در دیدار رفت گوانگجو به دیدار پایانی راه یافت.گوانگجو در بازی فینال باید به مصاف الاهلی امارات برود.
محرومیت و جریمه نقدی برای نورمحمدی و دهنوی
کمیته انضباطی رای خود را درباره درگیری لفظی نورمحمدی و دهنوی صادر کرد. مسابقه دو تیم پرسپولیس تهران و صبای قم از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته هشتم، روز 24 مهر برگزار شد و از سوی ابوالقاسم دهنوی، بازیکن تیم صبای قم تخلفاتی مبنی بر اهانت به بازیکن تیم مقابل و درگیری رخ داد. وی طبق بند 9 ماده 65 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. علیرضا نورمحمدی، بازیکن تیم پرسپولیس نیز به دلیل تحریک به ایجاد درگیری و خشونت با استفاده از الفاظ نامناسب، طبق بند 9 ماده 65، وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. این بازیکن باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. با اعلام کمیته انضباطی محرومیت وی قطعی و جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.
استقلال دربی امیدها را از پرسپولیس برد
تیم فوتبال استقلال در دربی امید‌ها موفق به شکست رقیب سنتی خود شد. در بازی عقب‌افتاده از هفته هفتم مسابقات قهرمانی باشگاه‌های تهران (آسیا ویژن) در رده امیدها، تیم امید پرسپولیس با نتیجه دو بر یک دربی را به تیم امید استقلال واگذار کرد. در این دیدار که در ورزشگاه شهید اسماعیلی برگزار شد تیم امید استقلال موفق شد با دو گل فردین نجفی در مقابل تک گل عرفان کرم‌بخش پیروز شود. این در حالی بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس هفته گذشته ادموند بزیک را از سرمربیگری تیم امید این باشگاه برکنار و جمشید شاه‌محمدی را جایگزین وی کردند.